Vidriga saker på internet

Status
Ej öppen för fler svar.
Detta är sjukt men tyvärr vardagsmat.
Finns många oskyldiga människor i Irak osv,visst känner de ett hat mot USA många av dem.Tycker ändå USA skulle skickat dit historiens största arme genom tiderna o jämnat allt motsånd med marken.Eller bara lämna landet o låt dem bygga upp det på sitt eget efterblivna vis.
Krig överhuvudtaget i mellanöstern o andra länder vålar problem för hela världen,tyvärr väler de in här oxå o söker asyl,visst jag har förståelse för vem vill leva i krigshärjade länder.Dock gillar jag inte att de kommer hit o bråkar grupper sinsemellan.

Chrille skrev:
Tycker jag inte. Personligen slits jag mellan den morbid nyfikenhet och sunt förnuft i det här fallet. Skulle verkligen inte lida av att gå ett helt liv utan att se en verklig avrättning.

Har man inget emot avrättningar (vilket du igår skrev att du inte hade) bör man kunna se på hur det går till när man tar livet av en människa.

inte konstigt att samhället är på väg dit det är, när man bara behöver gå till sporthoj för att hitta mäniskor som tycker det är helt ok att kolla på avrättningar bara för att det händer på riktigt..

Och hur fan lyckades du få in att invandringen i diskutionen R1 Racer

Jag vill kunna se avrättningar på tv.
Jag vill kunna se bilder på snattare i entren(?) på ica.
Jag vill kunna se passfoton våldtäksmän i tidningen.
Jag vill inte ha någon censur.

Det värsta är att jag hade en gammal klass"kompis" som sammlade på liknande filmer och gillade att kolla på dem, sen återberätta innehållet för en publik som verkligen inte ville höra det dagen efter.... :dummer

Kommande massmördare eller bara allmänt sjuk, det är frågan!

Man blundar inte för verkligheten om man inte ser dessa filmer, utan det räcker med vetskapen om att det händer. Att sedan se det med egna ögon är frivilligt.

Henkka skrev:
Det värsta är att jag hade en gammal klass"kompis" som sammlade på liknande filmer och gillade att kolla på dem, sen återberätta innehållet för en publik som verkligen inte ville höra det dagen efter.... :dummer

Kommande massmördare eller bara allmänt sjuk, det är frågan!

Man blundar inte för verkligheten om man inte ser dessa filmer, utan det räcker med vetskapen om att det händer. Att sedan se det med egna ögon är frivilligt.

Helt klart kvalar de nog in på, lätt störd eller eller bara allmänt sjuk, man får ju hoppas att de inte är kommande massmördare!

R1 racer skrev:
Finns många oskyldiga människor i Irak osv,visst känner de ett hat mot USA många av dem.Tycker ändå USA skulle skickat dit historiens största arme genom tiderna o jämnat allt motsånd med marken.Eller bara lämna landet o låt dem bygga upp det på sitt eget efterblivna vis.
Krig överhuvudtaget i mellanöstern o andra länder vålar problem för hela världen,tyvärr väler de in här oxå o söker asyl,visst jag har förståelse för vem vill leva i krigshärjade länder.Dock gillar jag inte att de kommer hit o bråkar grupper sinsemellan.

Visst borde Amerikanska armén varit bättre dimensionerad för sin uppgift. För invassion var förmodligen truppstorleken tillfyllest. Men inte för att ockupera och stabilisera. Jag tror helt enkelt att man trodde att alla skulle vara så jäkla glada och lyckliga över att bli av med Saddam att resten av transitionen till en demokratisk stat med starka USA band skulle gå lätt. Man ville helt enkelt inte pytsa pengar på en större invassionsarmé.
Sen om det är bra att ett enskillt land angriper ett annat land utan världssamfundets mandat och dessutom under falska/felaktiga förevändningar är en annan historia.

gladh

BlueNote skrev:
Lite felaktiga länder där. Hur har du gjort den slutsatsen? För att det står så?

Ööhhh... Jag svarade på frågan vad som är det äckligaste jag sett. Jag ser skillnad på en Muhammedan och en Ryss... Jag har inte sett den här filmen, och jag vill inte göra det heller.

Eftersom filmen redan finns på nätet så kan alla perversa typer som samlar på dylikt skit komma åt den.

Angående länken så tycker jag att det ska stå vad det är på filmen, sen bestämmer själv om man vill se!!!
Vill man inte se en avrättning, KLICKA INTE PÅ LÄNKEN!!!! :fatta!

Folk reagerar fö. ganska konstigt ibland med tanke på att man ibland är för dödsstraff men inte vill veta av dom... JAG VET!! Det var en oskyldig elektriker i det här fallet, men det finns sndra liknande situationer där fölk blundar för verkligheten...

Jag har inte sett filmen...

R1 racer skrev:
....USA skulle skickat dit historiens största arme genom tiderna o jämnat allt motsånd med marken.Eller bara lämna landet o låt dem bygga upp det på sitt eget efterblivna vis....

Dagens citat. :rofl

Själv tycker jag de kunde annektera de områden som innehåller oljan, och låta dem odla daddlar på andra sidan stängslet.

(Ironi)

juha01 skrev:
Eftersom filmen redan finns på nätet så kan alla perversa typer som samlar på dylikt skit komma åt den.

Angående länken så tycker jag att det ska stå vad det är på filmen, sen bestämmer själv om man vill se!!!
Vill man inte se en avrättning, KLICKA INTE PÅ LÄNKEN!!!! :fatta!

Folk reagerar fö. ganska konstigt ibland med tanke på att man ibland är för dödsstraff men inte vill veta av dom... JAG VET!! Det var en oskyldig elektriker i det här fallet, men det finns sndra liknande situationer där fölk blundar för verkligheten...

Jag har inte sett filmen...

precis, skrev så här när jag skickade upp länken:
OBS! Inget för känsliga. (en avrättning)
[Länk]
OBS!

Nyteknik skrev:
Har man inget emot avrättningar (vilket du igår skrev att du inte hade) bör man kunna se på hur det går till när man tar livet av en människa.

Att VILJA och KLARA AV är två helt skilda ting.

Jag vill inte se en avrättning. Jag skulle nog klara av det det om det var nödvändigt.

jmfr

Jag vill aldrig någonsin slå ihjäl en katt. Jag skulle klara av att göra det om det var nödvändigt.

Nyteknik skrev:
Äh, var inte så hård mot killen. Så långsökt är ju inte kopplingen: USA, Irak, långt borta, invandrare, konstiga, dåligt, arg. :hihi

Det är väl i och för sig inte så konstigt, det som är konstigt är att det inte blivit större flyktingströmmar. Sedan vad man lägger för värdering i att de söker asyl här, ja det är en annan diskussion.

ok, jag råkar ha sett videon nu. Ljudupptagningen var inte så bra, men nog hörde man hur amerikanen förstod situationen. Jag har iaf en tanke vad gäller Irak, och det är att det finns väldigt många 'onda' människor där. Vad jag mest sett förgrymmande är att i en annan video där jag ser amerikanska soldater torteras och efter dom är döda så har dom halshuggits, samt lemlestats (armar och ben är avsågade oxå). Efter detta har de hängts upp i nått rep för att visas. Runomkring finns det barn, åldern 5-10 år (massa 10-18 år) som skriker och är nöjda. Tänk er ett svenskt barn, skulle ni kunna se detta barn springa runt kroppen och peta och Slå på den brända och lemlästade kroppen? (det visades på videon jag såg) Nej, skulle inte tro detta vore möjligt av en civiliserad människa. Det folk som bor i Irak verkar helt "ok" med det och ser det som inget speciellt med döda kroppar. De lever en hel annan värld där borta.

Vad man ska göra åt saken, vet jag inte. Helst skulle jag sätta stora murar runt hela landet och låta dom leva i sin egna lilla värld, så vi runtomkring slipper höra om vad som pågår där.

Chrille skrev:
Att VILJA och KLARA AV är två helt skilda ting.

Jag vill inte se en avrättning. Jag skulle nog klara av det det om det var nödvändigt.

jmfr

Jag vill aldrig någonsin slå ihjäl en katt. Jag skulle klara av att göra det om det var nödvändigt.

Jmfr 2

Jag vill inte slakta och stycka en kossa, och karva ut oxfilén - men jag äter den gärna.

R1 racer skrev:

WORD :fakta

Swedie skrev:
Tänk er ett svenskt barn, skulle ni kunna se detta barn springa runt kroppen och peta och Slå på den brända och lemlästade kroppen? (det visades på videon jag såg) Nej, skulle inte tro detta vore möjligt av en civiliserad människa. Det folk som bor i Irak verkar helt "ok" med det och ser det som inget speciellt med döda kroppar. De lever en hel annan värld där borta.

Vad man ska göra åt saken, vet jag inte. Helst skulle jag sätta stora murar runt hela landet och låta dom leva i sin egna lilla värld, så vi runtomkring slipper höra om vad som pågår där.

Men den lösningen kan jag inte låta bli att undra på vilken sida av muren de c:a 3-400.000 exilirakierna i Sverige ska bo...

t-quick skrev:
precis, skrev så här när jag skickade upp länken:
OBS! Inget för känsliga. (en avrättning)
[Länk]
OBS!

Vet att länken är bort.
Men fortfarande måste man väll ändå kunna tänka längre än rövhåret när man lägger upp sån skit. Tänk på att det ränner ungar på detta forumet som varken är byxmyndiga eller myndiga. Och man behöver ju definitivt inte bidra till att sprida sådant vidare.

t-quick skrev:
Jag vill kunna se avrättningar på tv.
Varför?

Du gillar snuff-filmer och avrättningar, du har ingen hoj men skriver på ett hojforum = du är konstig, besök en psykolog.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back