Vidga vyerna liteeeeeeeee

Fan jag måste ha en baltic babe dom e faaaan så heta, skiter om hon heter Svetlana, jag kan alltid kalla henne för Svettis for short ;)

Fan jag måste ha en baltic babe dom e faaaan så heta, skiter om hon heter Svetlana, jag kan alltid kalla henne för Svettis for short ;)

Mähh.

Alla Heter Nikita, Katya, eller de coolaste av de alla, som taget från Command & Conquer Red Alert.
Nataliya... Eller Var det Tanya :va

Last edited:
Jo, baltiskt ludermode är ju skithett.

Men balttjejjer är som kanintofflor, sköna att sätta på hemma men inget man går på stan med....

Men balttjejjer är som kanintofflor, sköna att sätta på hemma men inget man går på stan med....

Nej du vill väl hellre glida runt med blendmamman i ett par svenska foppatofflor ;)

Äh fan vad du låter bitter! Jag gillar hur dom framhäver sin kvinnlighet och inte klär sig som någon manligt bilmekaniker.

Var i Polen förra sommaren och kom på mig själv att spana in tjejer som egentligen var rent fula men dom klädde sig kvinnligt.
Vi har vackra kvinnor i Sverige men dom är dåliga på att bejaka sin kvinnlighet. Och dessutom vill dom oftast göra sina män till kvinnor som grädde på moset. Det är feminist-tallibanernas fel! :gnissla

Äh fan vad du låter bitter! Jag gillar hur dom framhäver sin kvinnlighet och inte klär sig som någon manligt bilmekaniker.

Var i Polen förra sommaren och kom på mig själv att spana in tjejer som egentligen var rent fula men dom klädde sig kvinnligt.
Vi har vackra kvinnor i Sverige men dom är dåliga på att bejaka sin kvinnlighet. Och dessutom vill dom oftast göra sina män till kvinnor som grädde på moset. Det är feminist-tallibanernas fel! :gnissla

Jag såg en tjejja idag som vicka på häcken, jag blev förbluffad att hon vågade det i Sverige :Bugar

Dagens eloge till Two stroke för the best comment so far helt klart så kan de definitivt klä sig rätt och utstråla enorm kvinnlighet.:tummenupp

Det är en djävla skillnad på att "framhäva sin kvinnlighet" och att spöka ut sig som ett luder.

Franska, Grekiska, Spanska och Brasilianska tjejer framhäver sin kvinnlighet, och det älskar jag.

Baltspökena använder för mycket av allt smink, duschar i billig parfym, hänger på sig billigt glitter och stora örhängen och sedan stapplar dom fram i för höga klackar, en billig kort fuskpälsjacka i leopardmönster och en för kort kjol.

Det är fan bara tacky och smaklöst.

Det är en djävla skillnad på att "framhäva sin kvinnlighet" och att spöka ut sig som ett luder.

Franska, Grekiska, Spanska och Brasilianska tjejer framhäver sin kvinnlighet, och det älskar jag.

Baltspökena använder för mycket av allt smink, duschar i billig parfym, hänger på sig billigt glitter och stora örhängen och sedan stapplar dom fram i för höga klackar, en billig kort fuskpälsjacka i leopardmönster och en för kort kjol.

Det är fan bara tacky och smaklöst.

Som GuW nu nämner så är det nog så SMAKEN SOM BAKEN gäller finns nog tacky i alla led det som jag själv nämner är nog snäppet högre känner igen den stilen du hänvisar till och det är TACKY hehehe men den finns även hos Franska, Grekiska, Spanska och Brasilianska tjejer
i olika tappningar men de är ju för jävla fina de också high class.:tummenupp

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...