Satanja
www.facebook.com/rockphotographersatanja
Ja, jag tycker att det behövs en sådan då vi i ROH hittar på så jävla mycket (skit) - och det är alltid NÅGON som filmar. Hade det privata funnits hade jag antagligen lagt den där då videos (samt bilder) kan vara lite känsligt - det är inte alla som vill vara med eller bli igenkända. Just därför gäller det att ni postar med respekt i den här tråden. Är det någon som vill att en video ska tas bort - ta då bort den direkt. Försök även att hålla nick borta från videon så att utomstående (läs; APA) ska ha en chans att kunna identifiera någon...
Jag börjar med att slänga in lite videos från vinterns påhitt. Det är nog roligast för oss som varit med, men eftersom videona varit efterfrågade slänger jag upp dem. De är inget speciellt egentligen, men vill någon av er som är med i dem att jag ska ta bort - PMa!
Börjar med Christoffers och Rasmus skrattanfall som varade i över 30 min - utan att överdriva. Fick dela upp videon i fyra delar >__< (skulle rekomendera den sista dock, haha)
[YOUTUBE-ID]Jp2loBaNJHQ[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]4ar9SxthNHg[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]GRKR8RvG3As[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]_p098xztyD8[/YOUTUBE-ID]
Övriga:
[YOUTUBE-ID]dMXfNk8_FWo[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]-16zNgHedl4[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]bZzgOrRHlXI[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]VLrA1C4_CG0[/YOUTUBE-ID]
Jag börjar med att slänga in lite videos från vinterns påhitt. Det är nog roligast för oss som varit med, men eftersom videona varit efterfrågade slänger jag upp dem. De är inget speciellt egentligen, men vill någon av er som är med i dem att jag ska ta bort - PMa!
Börjar med Christoffers och Rasmus skrattanfall som varade i över 30 min - utan att överdriva. Fick dela upp videon i fyra delar >__< (skulle rekomendera den sista dock, haha)
[YOUTUBE-ID]Jp2loBaNJHQ[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]4ar9SxthNHg[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]GRKR8RvG3As[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]_p098xztyD8[/YOUTUBE-ID]
Övriga:
[YOUTUBE-ID]dMXfNk8_FWo[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]-16zNgHedl4[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]bZzgOrRHlXI[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]VLrA1C4_CG0[/YOUTUBE-ID]
Last edited:
*tråkig*