VIDEOTIPS! (Trance/Tribal)

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Mycket bra musikvideo för er som gillar trance/tribal:

Ladda ner Juno Reactor live in Tokyo. Grym grymt! Börjar det inte rycka i era fötter så är det nåt som inte stämmer!

Finns på Pirate Bay bla......

Coola Ola skrev:
Det är nog lite för multi-kulti för dig, Markus....

Hörrudu, jag gick på rave medans du tog fiollektioner på slottet så håll snattran. :6surkart

Last edited:
Jag lånar tråden lite,grym spelning förövrigt.

Ingen som känner till någon videoupptagning med gamla godingen Jeff Mills spelandes,har bara Live in tokyoroom och något från London när han showar.

Nej, techno och tribal är inte samma sak.. Men när du kollat på video förstår du vad jag menar med tribal. Såg en liknande föreställning på Le Garage i Sthlm när det begav sig. Konserten var inte av denna dignitet, men riktigt riktigt medryckande!

Markus skrev:
Är "tribal" senaste ordet för techno?
Jag ska ladda ner den i alla fall. :tummenupp

*tankar* Hittade inte på pirater så det får bli pirate bay...trist för det tar sån jävla tid där :(

Mvh
Möller

Starstriker skrev:
2047686 Det var tider det, eller hur.... Därefter kom Docklands. Det var också tider det :banana

Japp många minnen, och någonstans där i tiden fanns en av dom skönaste uteställena i stockholms historia,nämligen Turbin men det varade inte länge tråkigt nog,undra varför :D

snabbåka skrev:
2047993 Japp många minnen, och någonstans där i tiden fanns en av dom skönaste uteställena i stockholms historia,nämligen Turbin men det varade inte länge tråkigt nog,undra varför :D
Turbin var ett schysst ställe:)
Docklands med.

Sen hade vi ju i Gbg Packhuset där det var många bra partyn.

Mitt första rave var 1989 i en gammal halvt fallfärdig magasinslokal på ringön i GBG.

Kan inte nån slänga upp Juno på sh-hubben?

Kommer ihåg när Juno startade VOOV festivalen 1997 med 'cecile de Jardine......gryyyymt:)

Ravetrancer skrev:
2050543 Turbin var ett schysst ställe:)
Docklands med.

Men idag finns inte motsvarigheterna i våran stad,lite trist när dom "fester" som hålls nuförtiden sker på dom inte bäst lämpade ställena för ändamålet.

Ravetrancer skrev:
Sen hade vi ju i Gbg Packhuset där det var många bra partyn.

Känner inte till Göteborgs ställen för dessa ändamål,dom enda erfarenheterna jag har från denna stad är dom sedvanliga ställena som "Trädgårn" osv... när jag befann mig i "kortedala" under ett par månader.

Ravetrancer skrev:
Mitt första rave var 1989 i en gammal halvt fallfärdig magasinslokal på ringön i GBG.

1989 cyklade jag Bmx för fulla muggar, och dom delar av världen vi nu disskuterar var inte bekanta för mig då.
:hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...