Plockade ihop ett litet klipp från några varv på Gelleråsen under Bikeweek, Kameran sitter på TheKids hoj och filmar mestadels mig under några varv för att sedan köra om och göra ett handskrap 
Den där TheKid är en busig rackare
[YOUTUBE-ID]hUHDZea9omw[/YOUTUBE-ID]
TheKid Följer mig (Danne) under några varv.
[YOUTUBE-ID]POgZlvh4lj4[/YOUTUBE-ID]
TheKid passade på att låna min Contour den sista dagen
Klippet är kanske mestadels tråkigt och underhållslöst men handskrapet tycker jag är coolt

Deltagarna detta året Dr.Finkel, TheKid, Jensen och Danne

Årets bästa häng var naturligtvis hos oss, kanske berodde detta på vårt givmilda sätt att hantera ÖL och cigg

Dr.finkel, vår Chaufför gjorde grymma framsteg med sin körning, nerläggen var maximala och leendet det största! (Trotts räddade Highside och släpp)
Killen är grym med sina nerlägg dock vittnar inte denna bild om det

Jag och Jensen på sista dagen och sista passet.

Samling runt banan där vi diskuterade kurvtagning teknik och mycket annat som inte går in i min skalle tydligen då TheKid susar ifrån mig som om jag stod stilla
Killen till höger heter "Pepparkaka" En grymt rutinerad kille med grym olja som slank ner snabbt och sabbade dagen efter...

Oljan som sagt... Rekomenderas varmt

TheKid kör som en gud, dricker som en gud och snackar som en Karl ska! ....

Våra långväga besökare kom på Måndagskvällen med ett gott humör och lämnade oss efter Tisdagens körningar!
Tack Goffen och K-man för besöket!
K-man glömde sin mjukost med viltsmak, finns att hämta hemma hos Dr.finkel
Men vi bara fortsatte med att göra Bikeweek..
Tack till alla er som kom till oss och snackade på kvällarna, Mycket trevligt!

Den där TheKid är en busig rackare

[YOUTUBE-ID]hUHDZea9omw[/YOUTUBE-ID]
TheKid Följer mig (Danne) under några varv.
[YOUTUBE-ID]POgZlvh4lj4[/YOUTUBE-ID]
TheKid passade på att låna min Contour den sista dagen
Klippet är kanske mestadels tråkigt och underhållslöst men handskrapet tycker jag är coolt

Deltagarna detta året Dr.Finkel, TheKid, Jensen och Danne

Årets bästa häng var naturligtvis hos oss, kanske berodde detta på vårt givmilda sätt att hantera ÖL och cigg

Dr.finkel, vår Chaufför gjorde grymma framsteg med sin körning, nerläggen var maximala och leendet det största! (Trotts räddade Highside och släpp)

Killen är grym med sina nerlägg dock vittnar inte denna bild om det

Jag och Jensen på sista dagen och sista passet.

Samling runt banan där vi diskuterade kurvtagning teknik och mycket annat som inte går in i min skalle tydligen då TheKid susar ifrån mig som om jag stod stilla

Killen till höger heter "Pepparkaka" En grymt rutinerad kille med grym olja som slank ner snabbt och sabbade dagen efter...

Oljan som sagt... Rekomenderas varmt

TheKid kör som en gud, dricker som en gud och snackar som en Karl ska! ....

Våra långväga besökare kom på Måndagskvällen med ett gott humör och lämnade oss efter Tisdagens körningar!
Tack Goffen och K-man för besöket!
K-man glömde sin mjukost med viltsmak, finns att hämta hemma hos Dr.finkel

Men vi bara fortsatte med att göra Bikeweek..

Tack till alla er som kom till oss och snackade på kvällarna, Mycket trevligt!
Last edited: