Videokamera

Steve-O

#41 R600
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
600rr -05
Kanske skulle postat det här i Dataforumet, men är ju inte bara data..

Jag har lånat en Videokamera från jobbet, filma lite hojj!

Problemet är att jag inte har några drivrutiner till kameran så ja vet inte hur ja ska få in filmen på datorn!

Är den Panasonic NV-GS70, har (USB kabeln)

Vore tacksam om någon kunde skicka drivisar eller skriva länk till vart dom kan finnas!

MVH Anders

Kanske skulle postat det här i Dataforumet, men är ju inte bara data..

Jag har lånat en Videokamera från jobbet, filma lite hojj!

Problemet är att jag inte har några drivrutiner till kameran så ja vet inte hur ja ska få in filmen på datorn!

Är den Panasonic NV-GS70, har (USB kabeln)

Vore tacksam om någon kunde skicka drivisar eller skriva länk till vart dom kan finnas!

MVH Anders

Du måste ha en firewire-kabel! USB-kabeln är bara för att tjonga över stillbilder. Om du köper en firewirekabel (kontakten sitter inte på sidan utan under bakre gummilocket under rec-knappen) så behöver du ingen mjukvara. Bara att plugga in och hämta in filmklippen med Movie Maker eller liknande!

NV-GS70 har ju dessutom analog ingång (pluggen längst ner på sidan) så att du kan koppla in en hjälmkamera!

.

Du måste ha en firewire-kabel! USB-kabeln är bara för att tjonga över stillbilder. Om du köper en firewirekabel (kontakten sitter inte på sidan utan under bakre gummilocket under rec-knappen) så behöver du ingen mjukvara. Bara att plugga in och hämta in filmklippen med Movie Maker eller liknande!

NV-GS70 har ju dessutom analog ingång (pluggen längst ner på sidan) så att du kan koppla in en hjälmkamera!

.

Tack tack :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!