Videobloggande mc-förare

McQueen

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2013
Hoj
Triumph Bonneville
Den här killen som videobloggar på sin CBR 600 är riktigt skön. Gillar den här lilla episoden när han berättar om en kille på sitt nya jobb…

Enjoy!

:tummenupp

PS. Någon med talets gåva och humor som gör samma sak på svenska? DS.

https://www.youtube.com/watch?v=hFwx7g-P9as

Kolla även Baron von Grumble! En av dem bästa motovloggarna enligt mig :tummenupp

Kolla även Baron von Grumble! En av dem bästa motovloggarna enligt mig :tummenupp

+1 Håller helt klart med, han är min personliga favorit! Den cyniska, gnälliga brittiska attityden kombinerat med sandlådehumorn och svindyra high end-hojar är en vinnande kombo! Även JakeTheGardenSnake och CycleCruza har många bra stunder, dock med reservationer: i första fallet om man orkar med det KONSTANTA dampandet, och i det andra om man orkar med att det kan bli lite väl mycket tugg om olika prylar.

Den här killen som videobloggar på sin CBR 600 är riktigt skön. Gillar den här lilla episoden när han berättar om en kille på sitt nya jobb…

Enjoy!

:tummenupp

PS. Någon med talets gåva och humor som gör samma sak på svenska? DS.

https://www.youtube.com/watch?v=hFwx7g-P9as

Haha, han är underbar, den snubben. Har tyvärr inte hittat någon svensk som gör samma sak, antar att efterfrågan är lite väl sparsam... Men det hade varit ett välkommet inslag!

Last edited:
Varför pratar han som en svart Sylvester Stallone? :näsblod

Von Grumble är bra, fast han har blivit lite väl "sponsrad" senaste tiden.
Royal Jordanian åker mest runt i rusningstrafik och är ohyfsad.

Jag är allergisk mot videobloggar men det beror nog på att jag är en gubbe. Varje gång jag loggar in på Youtube rekommenderas jag Jenny Pennys mensblogg, ADHD PewPew, Red Bull Damp Championship och liknande alster trots att jag inte besökt dessa eller liknande.

Dessutom har skiten hundratusentals views medan en bra animerad video om hur en förgasare eller ett kärnkraftverk fungerar har 10 st trots att den legat uppe i 6 år.

Varje gång jag ser någon feministbindeblogg eller en hop skitungar som hoppar sönder biltak på fullt fungerande bilar eller kastar ned en fungerande[insätt valfri produkt] från balkongen för att vara cool vill jag bara skicka in einsatzgruppen för att lära skitungarna en läxa.

Jag är allergisk mot videobloggar men det beror nog på att jag är en gubbe.
Kanske beror på att du tittar på videobloggar som du inte tycker om.

Liknar någon som konstaterar:

”Jag tycker inte om teveprogram!”

Och den samlade erfarenheten av ”teveprogram” är testbilden.

Kolla även Baron von Grumble!
Tack för tipset. Gillade verkligen klippet när han tar ut sin GSX-R på en grusväg som blir sämre och sämre och inte kan vända tillbaks på. Till slut fastnar han i lera, är uppriktigt orolig och kämpar för att komma tillbaks till civilisationen.

:)

Jag är allergisk mot videobloggar men det beror nog på att jag är en gubbe. Varje gång jag loggar in på Youtube rekommenderas jag Jenny Pennys mensblogg, ADHD PewPew, Red Bull Damp Championship och liknande alster trots att jag inte besökt dessa eller liknande.

Dessutom har skiten hundratusentals views medan en bra animerad video om hur en förgasare eller ett kärnkraftverk fungerar har 10 st trots att den legat uppe i 6 år.

Varje gång jag ser någon feministbindeblogg eller en hop skitungar som hoppar sönder biltak på fullt fungerande bilar eller kastar ned en fungerande[insätt valfri produkt] från balkongen för att vara cool vill jag bara skicka in einsatzgruppen för att lära skitungarna en läxa.

Brothers in Arms :tummenupp

Varför kör alla americaner på sporthoj på typ 2an i 90 och varvar satan istället för att växla upp eller köra fortare :huvet

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti