H_____P
Trygghetsnarkoman
Dagens spaning, Svårt att pruta på Virago 535.
Suzuki har ju en apful liten glidare, LS 650 - också av intresse.
Suzuki har ju en apful liten glidare, LS 650 - också av intresse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
H_____P goes viraLgoVågar jag lägga upp en byggtråd om jag kommer till skott? Kommer bli lyteskomik på hög nivå
Den är också för dyr.
Mvh
Så in i bomben! I sann tammeranda ligger den lite för långt från mig.
Kanske drar igång en egen youtube kanal, kan bli stort detta!H_____P goes viraLgo![]()
Vad satt du för tid med den på Knutstorp?Jag har haft en 535:a.
Man sitter skönt på de däringa, så mycket får man ge dem.
Sen fejkfilmar du race mot Teslor och lägger upp för kidsen att se på TikTok/Fejjan/Insta/Snap och allt. Det drar tittareKanske drar igång en egen youtube kanal, kan bli stort detta!
- Det var ingen mening att jaga tider eftersom bakhjulet spann konstant från tomgång.Vad satt du för tid med den på Knutstorp?
Tänkte så vi vet vad vi skall slå för tid sen.
Nu råkar min granne köra stuntshower på hoj så det går nog att ordnaSen fejkfilmar du race mot Teslor och lägger upp för kidsen att se på TikTok/Fejjan/Insta/Snap och allt. Det drar tittare
Sen kan man göra vetenskapliga test. Typ stämmer toppvarvet verkligen mot mätt resultat mot tändpulser.
Klarar den verkligen 175 km/h?
Kan man wheela eller göra stoppie?
Har haft samma reaktion när jag bjuder så högt över marknadspriset. Konstigt det där. Är nog en Virago-ägar-grejBjöd 12 för en idag, fick ett långfinger tillbaka.
För tung och för lite vrid för wheelie, stoppie går inte heller då framhjulet glider, jag har provat det också. 160kmh klarar den i alla fall.Sen fejkfilmar du race mot Teslor och lägger upp för kidsen att se på TikTok/Fejjan/Insta/Snap och allt. Det drar tittare
Sen kan man göra vetenskapliga test. Typ stämmer toppvarvet verkligen mot mätt resultat mot tändpulser.
Klarar den verkligen 175 km/h?
Kan man wheela eller göra stoppie?
Nu råkar min granne köra stuntshower på hoj så det går nog att ordnaVerkligen ser hur min youtube kanal växer fram. Säger nog upp mig ikväll och shoppar virago 535. Bjöd 12 för en idag, fick ett långfinger tillbaka.
Ja, ska vi snacka klarspråk så är Virago 535 lite av hojsvärldens motsvarighet till en AC/DC-cover på ukulele – den låtsas vara tuff, men innerst inne är den mest till för att glida ner till glasskiosken i 50 km/h och känna sig lite rebellisk utan att riskera att skita ner jeansen.
Den där lilla V-twin-motorn försöker låta som något större, men alla som verkligen kör hoj hör ju direkt att det är mer poser än pulver. Det är som om någon satte ett Harley-filter på en moped. Och kromet? Det skriker mer “medelålders comeback-fantasi” än “äkta hojkultur”.
Så ja – för oss som faktiskt kör, mekar och lever hojlivet, så är det kanske inte den mest respektingivande maskinen direkt. Men den har sin plats. Typ långt bak i ledet, bakom riktiga hojar.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |