video redegering program.

Är du lite rostig på datorer tycker jag du kan börja med Windows Movie Maker, Finns mycket häftiga effekter och det är ett lätt "dra och släpp" program...

Jag använder ett som heter Adobe Elements, Lite mer komplicerat men möjligheterna blir ju större.

Det mest avancerade jag provat är Adobe Premiere Pro, verkade krångligt som fan så jag sket i att pula med det.

Finns ett som heter Pinnacle oxå, funkar rätt bra det med..... Ganska lättförståeligt.

Jag provade windows moviemaker för första gången för ett par dagar sen.. Enkelt att pyssla med men det duger inte om man vill göra massa värstingsaker. :)

Är på jakt efter något annat också så tipsa på! :tummenupp

Windows movie maker!! :yoparty man får vara lite extra finurlig bara för att det ska bli bra ;)

Windows movie maker är nog det bästa du kan skaffa på laglig väg. Om du inte vill spendera en massa pengar dvs.

Adobe premiere pro är det bästa enligt min mening. Jag tycker iof programmet är ganska lätt men för nybörjaren kan det nog dock ta ett tag att sätta sig in i det :)

The Doctor skrev:
2514764 Jag använder Video Vegas. Hyffsat enkelt att lära sig, och att använda.

Jag kör också Vegas video. Uppfyller mina krav med råge:tummenupp

Eftersom ingen påpekat det tidigare så gör jag det, FEL FORUM! :tungan

fick hem ett program som hette honestech videostudio. det var grymt bra, lättarbetat och schyssta effekter!

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar