(Video) Impade på mig

Swedie skrev:
2184499 Heheh, jag behöver ju inte berätta VEM det är här på forumet...

Råkade hitta filmen på datorn o alltid kul med lite flashbacks bak i tiden.

Här är en bild på den.

(hojen i fråga blev stulen 2002 av slynor från södertälje)

Länk: http://www.sporthoj.com/stuff/filmer/98r1wheelie.wmv

Bor väl bara slynor i södertälje? :hihi

Edit: Snygg lack btw.

Last edited:
Those were the days! Eller hur Swedie?

Ja det finns ju en anledning till att om jag ska köra gata igen så ska jag ha lite effektsvagare hoj. Så jag slipper wheela i så höga farter :hihi

Ja jag blev bättre till slut... några kilometer klarade jag tills fokus o arma veknade.
Skulle jag wheela idag skulle jag väl göra småskutt bara... :hihi

Hojen hittades aldrig. Men under letandet så fann vi några småungar som visste vem det var som körde men inte ville berätta vem... osv.. blev o lägga ner.

Swedie skrev:
2184554 Ja det finns ju en anledning till att om jag ska köra gata igen så ska jag ha lite effektsvagare hoj. Så jag slipper wheela i så höga farter :hihi

kör du ingen gata alls eller? :(

Swedie skrev:
2184579 Ja jag blev bättre till slut... några kilometer klarade jag tills fokus o arma veknade.

Hojen hittades aldrig. Men under letandet så fann vi några småungar som visste vem det var som körde men inte ville berätta vem... osv.. blev o lägga ner.

Tråkigt när sådant händer. :(
Men du, jag var lite nyfiken... jag är inte så jättehaj på allt med motorcyklar direkt, men han i bilen som filmade verkade ganska mäkta imponerad av att det gick på bakan i 200. Var detta någon extrem-trimmad maskin eller så liksom? Kan vara kul att veta i vart fall.. ha det göttans!

//Anders

kAtanAmAn skrev:
2184590 kör du ingen gata alls eller? :(
nä, för dyrt. Senaste R1an kostade mig 1000 kr i månaden i trafik. Då skiter jag i det. Ska skaffa något annat roligt här snart om jag kan och har råd.

snygg hoj... synd bara att han som kör den inte grejjar o hålla den uppe.. alla e vi nybörjare nån gång, eller hur :hihi

Swedie skrev:
2184579 Ja jag blev bättre till slut... några kilometer klarade jag tills fokus o arma veknade.

Ahhh, fan vad kul vi hade när vi letade tjuvar i träsket :hihi Glömmer aldrig när vi åkte omkring på min Ducce och varje gång du stannade så blev det en stoppie för att sedan åka därifrån med en wheelie. Tror du man hade träningsverk i armarna dagen efter!?
Den där hojen fick jag för övrigt min första äkta orgasm på, när Swedie bjöd mig på en rejält åktur på bakhjulet en lång och SNABB bit :brinnerup

Det är för övrigt min, i vanliga fall fullt normala, 34-årige storebror som kör och är väldigt imponerad :D
Det är jag som filmar samtidigt som man försöker käka en Max-hamburgare...

Edit/ Har för mig att till och med Polisen varnade oss för att åka och leta efter dessa herrar själva i de områden vi var i...

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...