Video från Falkenbergs motorbana "Close call"

Shcysst rulle, kan inte uttala mig om ljudet eftersom jag sitter på jobbet :gnissla

Men undrar lite över vad för kameror du använde?

Dom första 5 min. kan du ta bort utan at förstöra filmen.
(bara intressant för dom mycket specielt inntreserade)

Dom första 5 min. kan du ta bort utan at förstöra filmen.
(bara intressant för dom mycket specielt inntreserade)

Jo det e sant fast många som kör ber mig lägga upp dom eftersom de själva oxå fastnar på bild. Dom är nedkortade drastiskt ändå eftersom passen är 20 minuter. Men fattar vad du menar eftersom detta främst var den nära crashen jag var ute efter.

Kamera bak är en VholdR minneskort kamera. Främre är en Sony DV kamera med en actioncam 580 (sportscam, actioncam, cambike etc otaliga sidor som säljer dessa) VholdR är bra för Bildibild klipp men skulle inte rekomendera det som enda source eftersom den spelar in i låg upplösning.

Jo det e sant fast många som kör ber mig lägga upp dom eftersom de själva oxå fastnar på bild. Dom är nedkortade drastiskt ändå eftersom passen är 20 minuter. Men fattar vad du menar eftersom detta främst var den nära crashen jag var ute efter.

Kamera bak är en VholdR minneskort kamera. Främre är en Sony DV kamera med en actioncam 580 (sportscam, actioncam, cambike etc otaliga sidor som säljer dessa) VholdR är bra för Bildibild klipp men skulle inte rekomendera det som enda source eftersom den spelar in i låg upplösning.

Ok, har själv en pennkamera till min video. Men är ute efter en kompletterande kamera som kan sättas på lite kul ställen, som på kutsen tex....

Ok, har själv en pennkamera till min video. Men är ute efter en kompletterande kamera som kan sättas på lite kul ställen, som på kutsen tex....

alternativet är en till sportkamera (pennkamera) och köpa en omkopplare så att du med en switch kan byta kamera. Sportkamera.se och alla de andra antar jag säljer sådana tillbehör (var där jag hittade den snabbast bara på en direkt sökning) SD kamerorna brukar vara i dyraste laget, fast det är ju upp till var och en. Alltid kul med prylar

Bifogat

• dualswitch.jpg
    dualswitch.jpg
    64.6 KB · Visningar: 32
alternativet är en till sportkamera (pennkamera) och köpa en omkopplare så att du med en switch kan byta kamera. Sportkamera.se och alla de andra antar jag säljer sådana tillbehör (var där jag hittade den snabbast bara på en direkt sökning) SD kamerorna brukar vara i dyraste laget, fast det är ju upp till var och en. Alltid kul med prylar

...mest prylar när man dör vinner....:D

Hmmm

Det kunde gått illa. Hade det varit jag så hade det nog blivit lite kladdigt i byxan.

ps
snygg avatar:D
ds

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back