Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
skriv då att du vill att det ska ske automatiskt om det är det du menar ...kaZmur skrev:Okej, men hur gör jag för att forwarda alla mina inkommande mail? Hittar det inte någonstans på hotmail.com.
Mr K skrev:skriv då att du vill att det ska ske automatiskt om det är det du menar ...

Men GMail är väl också webmail...!??ozow skrev:Men man vill ju fortfarande ha webmail. Borde finnas nån grej på internet som loggar in i din hotmail å skickar vidare automatiskt till t ex gmail. Har letat ett tag efter någonting liknande men helt utan resultat![]()
Bulan skrev:Men GMail är väl också webmail...!??
Iaf så gör du som så att du skickar ut till alla dina vänner att du numer inte kommer att använda din hotmail-adress något mer, utan hänvisar numera till din.nya@adress.com
Sen går du in lite ibland och kollar hotmailen ändå, skickar någon dit så får du maila till honom/henen att du har bytt mail.. om någon månad sen så borde du kunna skita i att använda dig av hotmailen alldeles...
Är nog enda sättet tror jag minsann..
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis