Vidarebefordra hotmail?

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Kan man vidarebefordra alla inkomna medelande från sin hotmail till en annan mail-adress?

//kaZ

De ska'la gå...

Om inte mottagarmailen har för liten mailbox, har dig blockad osv osv så borde det gå att köra en forward på vad som helst till vem som helst, oavsett mailprogram.

Jo, men från hotmail till annat e-post konto

Som sagt, du kan forwarda = inga problem.

MEN, om mottagaren inte vill ta emot saker och har din adress blockad så kan du forwarda dig blå. Han slipper ändå se ditt spam :)

Okej, men hur gör jag för att forwarda alla mina inkommande mail? Hittar det inte någonstans på hotmail.com.

kaZmur skrev:
Okej, men hur gör jag för att forwarda alla mina inkommande mail? Hittar det inte någonstans på hotmail.com.
skriv då att du vill att det ska ske automatiskt om det är det du menar ...

Forward != Auto-Forward :mattias

Det gick tidigare. Men nu tror jag att dom har gjort så att man bara har den tjänsten tillgänglig om man har betalar för sitt hotmail.

Då finns det under "Options" ett alternativ som heter "Mail forwarding". Vilket det inte gör för oss som vill ha gratis.

OM inte "Mail forwarding" valet finns längre alls, vilket jag dock tror att det gör, så kan du använda Outlook för att hämta ditt hotmail. Då kan du använda Hotmail för att köra autoforward på dina grejer.

Tyvärr så säger MS att dom tagit bort den här möjligheten också för de som inte betlar för sitt Hotmail...men jag vet inte säkert. Säger MS att dom gjort det är det iofs säkert så.

Säkert inte vad du ville höra, men i alla fall ett svar på frågan.
/SSB

Men man vill ju fortfarande ha webmail. Borde finnas nån grej på internet som loggar in i din hotmail å skickar vidare automatiskt till t ex gmail. Har letat ett tag efter någonting liknande men helt utan resultat :huvet

ozow skrev:
Men man vill ju fortfarande ha webmail. Borde finnas nån grej på internet som loggar in i din hotmail å skickar vidare automatiskt till t ex gmail. Har letat ett tag efter någonting liknande men helt utan resultat :huvet
Men GMail är väl också webmail...!??

Iaf så gör du som så att du skickar ut till alla dina vänner att du numer inte kommer att använda din hotmail-adress något mer, utan hänvisar numera till din.nya@adress.com

Sen går du in lite ibland och kollar hotmailen ändå, skickar någon dit så får du maila till honom/henen att du har bytt mail.. om någon månad sen så borde du kunna skita i att använda dig av hotmailen alldeles...

Är nog enda sättet tror jag minsann..

Bulan skrev:
Men GMail är väl också webmail...!??

Iaf så gör du som så att du skickar ut till alla dina vänner att du numer inte kommer att använda din hotmail-adress något mer, utan hänvisar numera till din.nya@adress.com

Sen går du in lite ibland och kollar hotmailen ändå, skickar någon dit så får du maila till honom/henen att du har bytt mail.. om någon månad sen så borde du kunna skita i att använda dig av hotmailen alldeles...

Är nog enda sättet tror jag minsann..

Jo det funkar nog, är lite lat bara... Får väl ta å göra det.
MVH Jocke

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...