Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja så man slipper se mer av eländet på vägarna, jag blev mäkta förvånad på förra mc-mässan när hela skinnfransklubben var som besatta av modellen Vision. Det var stor folksamling kring denna och den ser ju ta mig fan inte riktigt klok ut. Skulle hellre ha en 150cc Baotian än det där pisset.
Jag kan hålla med om att Vision inte är någon snygg hoj.
Men om den nu fick folk att flocka sig kring den så kan dom ju inte ha tänkt helt fel.
De konkar inte utan Polaris slutar tillverka dem. Jag provade några stycken på Sulas förra året och hade gärna haft en Gunner. Jag gillar customhojar, men hatar krom så Indian är ointressanta.
De konkar inte utan Polaris slutar tillverka dom....
Fast det har ju inte gått så bra att arbeta upp det där varumärket. Har ju alltid framstått som ganska tråkigt och utan en tydlig profil. Jag är inte alls förvånad. Däremot är ju märket Indian tydligare och har en lång historia att falla tillbaka på. Det tror jag kommer överleva.Den var oväntad och inte helt logisk...
Först arbeta upp ett varumärke och sen döda det.
Kan vi inte bara låta folk ha olika tycke och smak så kan du åka omkring på din Baotian? Alltid tråkigt när ett hojmärke går i graven och inte heller jag skulle köpa en Victory men jag respekterar att andra har olika preferenser än mig.
Lite mer info här, pratade med marknadsansvarige på Victory i morse.
http://www.motorrad.se/nyheter/pola...-victory-satsar-istallet-pa-indian/#more-3324
Jamen,
det finns ju inga snygga hojar från HD...bara massa kromäckel...
Ett märke som lägger upp hela sin marknadsföring på att jämföra sig samt kasta skit på ett annat märke (H-D) ger ju ett intryck av komplex. De flesta hojkonsumenter blir nog då omedvetet mer sugna på att testa "originalet"
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten