Viasat Live från Knudan - fan va ball!

Webspy skrev:
Lider verkligen med dig.........
Slappa skrev:
Är inte alls avundsjuk på dig :rolleyes: Kreta som är så gött :gnissla
Det var en tung vecka med 25-28 grader, sol och mer alkohol före middagen än vad som är försvarligt (att släcka törsten med en stor öl visade sig vara mycket skönare än med en Diet Coke :3freak :hihi ).

Nå, vart är filmen?
(Mupparna på comhem kan ju bara erbjuda ViaSat Sport 1 och repriserna av STCC-sändningen verkar bara rulla på 2:an och 3:an :mad: )

Don Quixote skrev:
Hets hets. Är på jobbet. Fråga: Jag har alltså en DVD med det hela på. Vad behöver jag för program för att kunna spara ner den i nått lämpligt format på datorn för att sedan kunna tanka upp på ftp:n?
eller bara kopiera in mappen Video_TS på hårddisken och sedan klickar du på länken du fick av mig så öppnas det ett förster. där drar du mappen Video_TS från hårdisken och släpper i mappen som öppnades ..... easy peasy

Äh, tankar upp hele skiten till MrK. Klart om 4 timmar sisådär

Nero

Don Quixote skrev:
Hets hets. Är på jobbet. Fråga: Jag har alltså en DVD med det hela på. Vad behöver jag för program för att kunna spara ner den i nått lämpligt format på datorn för att sedan kunna tanka upp på ftp:n?
Använd Nero och gör en ISO fil av det, beroende på storlek på DVD'n så kan det bli en rätt stor fil typ 4.7 Gb
//Joakim

Vem kommer att kunna lägga upp en 4,7gb stor fil på ftp?? :confused: Vore det inte häftigt om vi började använda Bittorent här på sh för större filmer? Inte för att jag klarar det med min uppkoppling men ändå lixom... :brinnerup

Nexor skrev:
Vem kommer att kunna lägga upp en 4,7gb stor fil på ftp?? :confused: Vore det inte häftigt om vi började använda Bittorent här på sh för större filmer? Inte för att jag klarar det med min uppkoppling men ändå lixom... :brinnerup
PB funkar väl rätt bra för det :va

4.7 GB är en maxgräns satt för att folk ska kunna bränna filmerna på en DVD 5 men det finns dem som lägger upp DVD 9 på 7-8 GB.

Hela sändningen går i repris på ViaSat Sport 3 klockan 16:30 idag.
Comhem har tydligen fått tummen ur och fixat fram alla tre kanalerna :)

sandstream skrev:
Hela sändningen går i repris på ViaSat Sport 3 klockan 16:30 idag.
Comhem har tydligen fått tummen ur och fixat fram alla tre kanalerna :)
Banda & rippa asap, jag har ingen tv :3freak

sandstream skrev:
Jag spelar in på den stationära DVD-recorderns HDD och att få över det från den till datorn är för bökigt. :(
spela in det från Hddn till DVD och kopiera in Video_TS mappen till datorn sedan tankar du upp den på min ftp. Så rippar jag till DivX/XviD. Intressant? Skicka pm

Uppkopplingen dog tydligen. ska man måhända försöka igen...

Räjset var ju inte så spännande men TV-produktionen helt okej.
Skönt att se "Ring Knutstrop" i högra hörnet hela sändningen :hihi
Peter Lindén var bra som expertkommentator :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back