Vi väntar tillökning...

Maranello skrev:
2539827 Grattis! Var ligger huset, norr eller söder om "stan"?
Pershagen, utanför Södertälje. Så skönt att kunna säga, UTANFÖR slöddertälje :D

Iceman1975 skrev:
2539860 Får väll gratulera..

Ni som verkar ha trivts SÅ bra i eran Lgh..:D

Så, bjuds hela SH på inflyttningefest..:yoparty ?
Det torde bli NÅGON sorts fest, fast då blir det privat inbjudan. Öppen inbjudan skulle nog inte vara såååå bra första "kontakt" med grannarna :D

Last edited:
Ja man får grattulera till Hus och tillökningen på 2hjul då :)

Snart blir de :rullandeu villor kan ha den inverkan på folk har jag sett :tummenupp :tungan

Swedie skrev:
2542550 Pershagen, utanför Södertälje. Så skönt att kunna säga, UTANFÖR slöddertälje :D

Det torde bli NÅGON sorts fest, fast då blir det privat inbjudan. Öppen inbjudan skulle nog inte vara såååå bra första "kontakt" med grannarna :D

Sant..Eller så sätter man ribban högt på en gång..:rolleyes:
Kul för er iallafall..

Swedie skrev:
2542550 Pershagen, utanför Södertälje. Så skönt att kunna säga, UTANFÖR slöddertälje :D
Då kanske du får ha din parkering för dig själv och slipper feta mercor :hihi

Grattis till huset :tummenupp

Swedie skrev:
2542550 Det torde bli NÅGON sorts fest, fast då blir det privat inbjudan. Öppen inbjudan skulle nog inte vara såååå bra första "kontakt" med grannarna :D
Vill du verkligen bo i ett omsåde som är så snobbigt att det inte är accepterat med 20000 fulla motorcyklister på gräsmattan? :va

Alicia skrev:
2537565 så vi gick och köpte oss ett hus!
Eftersom vi tänkte öka familjen så tänkte vi att vi behövde något större. Hittade ett perfekt litet hus en bit utanför stan. Kände att det här var rätt tillfälle att bygga vidare, en eller två familjemedlemmar till kan väl inte skada?
Alla säger ju att det inte finns något som är så underbart :)
Huset har det perfekta rummet. Även fast det dröjer några månader så kommer allt bli underbart.

Villa och dom andra attributen och sen kommer storken också vill jag lova i`ve been there :fakta

Grattis

Alicia skrev:
2537565 så vi gick och köpte oss ett hus!
Eftersom vi tänkte öka familjen så tänkte vi att vi behövde något större. Hittade ett perfekt litet hus en bit utanför stan. Kände att det här var rätt tillfälle att bygga vidare, en eller två familjemedlemmar till kan väl inte skada?
Alla säger ju att det inte finns något som är så underbart :)
Huset har det perfekta rummet. Även fast det dröjer några månader så kommer allt bli underbart.
Hojarna kommer få det prima :yoparty

Oj, tänkte väl. Du kan ju inte ge upp RR karriären redan innan den ens börjat :-) Grattis till hus! Bilder, jatack!:tummenupp

MC Doktorn skrev:
2543232 Villa och dom andra attributen och sen kommer storken också vill jag lova i`ve been there :fakta

Grattis

Haha ingen risk, det enda storken ska komma med är nya hojar och leksaker.

Någon här som lagt om garagegolv? Funderar på att göra om golvet och lägga in lite schysare plattor (rutor). Få lite stil på garaget. Viktigt :D

Swedie skrev:
2546342 Någon här som lagt om garagegolv? Funderar på att göra om golvet och lägga in lite schysare plattor (rutor). Få lite stil på garaget. Viktigt :D

Om ni inte har det redan, lägg in golvvärme! :tummenupp

Swedie skrev:
2546445 Nja, tänkte bo kvar i huset... genom att inte dra på sig en massa extrakostnader.

Precis, sådant tar man eftersom.
En annan ska spara massa pengar och fixa köket, blir nog golvvärme i hela köket då...
Kul med hus, men mycket jobb, vilket i sig kan vara ganska kul också =)

Jag fick fatt på lite gammalt Click golv som jag har under min bil.Funkar skitbra och lätt att hålla rent. Sen är det lite mysigt med tarkettgolv i garaget.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT