http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,435558,00.html
Tunnlar för paddor och broar för älgar! Det ni!
(och inte ett ord om barnarbete!)
Tunnlar för paddor och broar för älgar! Det ni!
(och inte ett ord om barnarbete!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Andreas_cbr600 skrev:Sånt gillar vi....Frågan är bara hur dom skall få grodorna att använda tunneln??

Kan inte Uddevalla kommun anlita GSXR1100R, så tar han hand om de mänskliga paddorna också.Chrille skrev:Tunnlar för paddor och broar för älgar! Det ni!
Chrille skrev:http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,435558,00.html
Tunnlar för paddor och broar för älgar! Det ni!
(och inte ett ord om barnarbete!)

Något skall ni väl kunna vara snälla mot?Chrille skrev:http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,435558,00.html
Tunnlar för paddor och broar för älgar! Det ni!
(och inte ett ord om barnarbete!)
Älgbroar brukar fungera bra om de byggs rätt och på rätt ställe. Leder till färre olyckor och en möjlighet att räkna/studera viltet.Gulsnabbtrajja skrev:Tur dom inte byggde bro, det brukar väl gå åt helvete därnere (eller blandar jag ihop städer nu?)
Chrille skrev:http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,435558,00.html
Tunnlar för paddor och broar för älgar! Det ni!
(och inte ett ord om barnarbete!)
CBRDea skrev:Åkte förbi där älgbron är precis när den var färdig. Tydligen hade inte alla älgar fått den informationen för det var en stackare som skuttade runt på vägen precis bredvid bron
gladh skrev:Undrar bara när och hur vi ska lösa våra egna hoj-väg-hormon-åthelveteförsnabbt-problem![]()
valmers skrev:
Ryktet förtäljer att valmers vurpa berodde på en groda, dock inte en sådan som säger kvack....gladh skrev:Ja Valmers, hur var det nu med hormonnivån i sommras?
Skämt å sido, härligt att du klarade dig.
Vi får iofs tänka på att antalet lowsiders i Uddevallatrakten borde minska avsevärt i grodområdena efter de nya tunnlarna byggts![]()
gladh
gladh skrev:..
Vi får iofs tänka på att antalet lowsiders i Uddevallatrakten borde minska avsevärt i grodområdena efter de nya tunnlarna byggts![]()
gladh
Tala inte illa om paddor nu, det ju de enda som vill följa med dig hem.GSXR1100R skrev:Ryktet förtäljer att valmers vurpa berodde på en groda, dock inte en sådan som säger kvack....
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |