watson
Orka vara tvärtom
GSXR1100R skrev:Yasha?
Nop... Jag kanske ska tillägga att bruden bara var en tvärhand hög.... JAG fattar varför inte Mattias har kommenterat detta faktum... Han är EN FEGIS!!
/FW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Yasha?
Man skall aldrig spöa upp tjejer utan anledning.soppatorsken skrev:...Jag bråkar bara med små tjejer...
Bingo skrev:Man skall aldrig spöa upp tjejer utan anledning.
Now we´re talking!! Ska du eller jag starta den nya tråden.Hunter skrev:Jag vill ha sex med Mattias![]()
Hmmm... Där ställer du mig faktiskt. Jag kan inte lämna ett bra svar på den frågan. Vi går alla runt med en massa fördomar.soppatorsken skrev:...Men även om så vore, varför inte???
Bingo skrev:Hmmm... Där ställer du mig faktiskt. Jag kan inte lämna ett bra svar på den frågan. Vi går alla runt med en massa fördomar.
Mattias skrev:Hon började! Fast jag fick in några fina smällar i magen på henne. Men eftersom jag är fredlig så backade jag istället.
Mattias skrev:Men Jenny, du är ju redan min. Och jag är din. Jag sår bara lite vildhavre.
Tom skrev:Jag vill slåss på Mattias sida, det blir nog roligare så.
(Annars blir det ju inget motstånd).
MrGooFy skrev:Du och jag i Mattias lag?? Bara för att jämna ut ställningen lite.
nån anonym person har redan mutat domaren Snabbe_jag skrev:Det är lugnt grabbarnån anonym person har redan mutat domaren
![]()
MrGooFy skrev:Kan vi inte slå domaren efter matchen då och ta alla pengar??
Det vore kul.
Han är iofs så liten så honom klarar jag själv.![]()
så då måste du sno hans Bankomat alt minutenkortSnabbe_jag skrev:Räcker väl med att du sätter dig på honom![]()
Men den anonyma hade ju satt in pengarna på McB`s kontoså då måste du sno hans Bankomat alt minutenkort
MrGooFy skrev:Jag kan säker lura honom att ta med sig pengarna till fighten.
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |