Vi som sladdar Motard i skogen...

Hur är skicket på blixås nu efter allt regn? Funderar på att testa crossbanan några varv med nya hojen. När åker ni dit??

10:00 står vi klentrogna uppställda och fryser, väntar på träningsledare m.m.
Sköj ska det bli...

Har just instalerat nytt kedjelås på Husan så imorn blir det åka av.

Om någon har ett par extra knäskydd så får ni gärna ta med det. Jonas har inga egna än o vi hinner nog inte köpa innan körningen imorn.

Hur är skicket på blixås nu efter allt regn? Funderar på att testa crossbanan några varv med nya hojen. När åker ni dit??

Den brukar klara regn bra. Förra helgen var den inte i kanonskick men då blir det ju bara ännu bättre träning :-) De borde ha fixat till den till imorn.

Last edited:
Kul sväng idag. :)

Lite bilder då.

Tomteman som kämpar på

DSC00621.jpg

Ooops...

DSC00623.jpg

Och så hade vi en 80tals ikon med oss med

DSC00624.jpg

Niklas hoppar

DSC00630.jpg

Några bilder till;

Jocke hoppar lite med

DSC00628.jpg

Jocke verkar lite knäckt av sin bludder husa

DSC00633.jpg

Och Tomteman vilar sig lite

DSC00634.jpg

Det va sjukt kul idag! Missa du nåt Classe! Fan vilka sköna och leriga spår vi hittade! Crossbana kan du spara till i sommar sen, när det är torrt och fint:D
Höst är för enduro och sommar är för cross!;)

Det va sjukt kul idag! Missa du nåt Classe! Fan vilka sköna och leriga spår vi hittade! Crossbana kan du spara till i sommar sen, när det är torrt och fint:D
Höst är för enduro och sommar är för cross!;)

Ja hade kul som fan också, blev helt slut somna i 2 timmar när ja kom hem., min husa bluddra också som fan också å sen bara dog den. Ja kicka som en dåre men nej den starta så klart inte! fick putta den in i depån var helt slut.. sen när jag kolla lite så märkte jag varför den inte starta hehe cdi boxen var borta! Jag hade tappat den på banan så ja å simon sprinta ut på banan å leta. ja hitta den som tur e innan någon hade kört över den :D
sen fick jag punka också å så la elstarten av så hojjen krångla nästan ingenting i vanlig ordning:tungan

Ja hade kul som fan också, blev helt slut somna i 2 timmar när ja kom hem., min husa bluddra också som fan också å sen bara dog den. Ja kicka som en dåre men nej den starta så klart inte! fick putta den in i depån var helt slut.. sen när jag kolla lite så märkte jag varför den inte starta hehe cdi boxen var borta! Jag hade tappat den på banan så ja å simon sprinta ut på banan å leta. ja hitta den som tur e innan någon hade kört över den :D
sen fick jag punka också å så la elstarten av så hojjen krångla nästan ingenting i vanlig ordning:tungan

Du håller verkligen den hojen i 100% kondition :tummenupp

tur att hjälmkameran hade slut på batterier annars hade det nog blivit ett 30min klipp på alla mina vurpor :näsblod

det blev nog något knas me handleden också :gnissla

tur att hjälmkameran hade slut på batterier annars hade det nog blivit ett 30min klipp på alla mina vurpor :näsblod

det blev nog något knas me handleden också :gnissla

Ja det var synd att han missade den när du for över styret...
Hoppas handen klarar sig!

Men herrejävlar Classe!! Hur lyckas du med det där då? Säger ju det! Antingen du eller hojen som går sönder!!:D Gött att du hitta CDI:n i alla fall! Inte så kul att köpa en ny.. =/ Elstarten brukar ju bara va glapp i en kontakt bakom framlyset.. Om inte startmotorn har lagt av?
Du får köpa TU-bliss slag, så slipper du punka;) Sen ska vi nog ta en kurs med dig! Så du får lära dig köra UTAN att vurpa! Så slipper du döda dig eller hojen hela tiden;)

Last edited:
Men herrejävlar Classe!! Hur lyckas du med det där då? Säger ju det! Antingen du eller hojen som går sönder!!:D Gött att du hitta CDI:n i alla fall! Inte så kul att köpa en ny.. =/ Elstarten brukar ju bara va glapp i en kontakt bakom framlyset.. Om inte startmotorn har lagt av?
Du får köpa TU-bliss slag, så slipper du punka;) Sen ska vi nog ta en kurs med dig! Så du får lära dig köra UTAN att vurpa! Så slipper du döda dig eller hojen hela tiden;)

:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...