Vi som sladdar Motard i skogen...

Vi har väl gruset vid angeredskrossen man kan köra lite vid annars, där brukar väl va lugnt, hur e grusgropen i gråbo annars?

Vi har väl gruset vid angeredskrossen man kan köra lite vid annars, där brukar väl va lugnt, hur e grusgropen i gråbo annars?

Gråbos grusgrop ska tydligen vara skog, jag har aldrig varit där. Det kanske kan vara ett alternativ? Lättare o hitta grus o skog dit med

Ja, kerttu o habbe kör stenungsund eller blixås på lördagen. Personligen hoppas ja på stenungsund men än så länge har de ingen träningsvärd så det kanske blir blixås. Häng på o kör några varv på crossbanan på lördag som uppvärmning för er tur på söndagen. :tummenupp

hojta till om ni ska till blixtås, jag kanske kan ta ledigt några timmar

Sandgropen i Bohus hade blivit en sjö, så där va det skittråkigt att åka!:D
Så Blixtås eller Gråbo I guess..

Segt att det ska regna typ hela söndagen...:( Kanske får bli en liten tur i skogen imorgon på eftermiddagen. Köra lite mörkerkörning Jonas?:)

Jag är väl typ redo kl 15 imorgon.. Men jag är lite sugen på att dra upp en snabbis till Arendal och köra lite i gruset där.. Sen ta en sväng i skogen:)

Ok, låter bra!

Vilka är på en skogs/grus osv tur ToR Gråbo grusgrop på söndag då?

1- SilverJonten
2 - ?

Last edited:
Ok, låter bra!

Vilka är på en skogs/grus osv tur ToR Gråbo grusgrop på söndag då?

1- SilverJonten
2 - ?

Jag är lätt på om det inte regnar.. Eller beror på hur mycket det ska regna, men pallar inte köra i spöregn!

1- SilverJonten
2- Jocke G
3-

Pff! I blame my Husa;) Den tycker inte om att bli blöt! Lerig går bra, men den blir lite kinkig när det kommer regn på den:krama:näsblod
Fast jag kommer nog hänga på.. Får ta med nya strumpor och kallingar bara:D

Men vi kan ju åka upp till Arendal en sväng imorgon och bara leka runt en stund, så du får prova din nya Bettan..

Pff! I blame my Husa;) Den tycker inte om att bli blöt! Lerig går bra, men den blir lite kinkig när det kommer regn på den:krama:näsblod
Fast jag kommer nog hänga på.. Får ta med nya strumpor och kallingar bara:D

Men vi kan ju åka upp till Arendal en sväng imorgon och bara leka runt en stund, så du får prova din nya Bettan..

Sure blir fint det :tummenupp

som sagt om det inte piss regnar :näsblod

hänger gärna me te arendal om ni ska dit imån bor ju ett stenkasst:D därifrån
0701 851626 kan ju höra av er om ni ska dit e väl hemma vid 13-14 skulle jag tro

Åktur på Söndag

1- SilverJonten
2- Klenis Jocke
3- Sämsgård
4- Tomte
5-
6-
7-

Ja, kerttu, tapper o kanske habbe drar till blixås imorn. Är väl där runt 11 kanske. 10-15 är det körning. Kom dit o hälsa på om ni inte har någe annat för er.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti