Vi som sladdar Motard i skogen...

:gråta Ska jag vara ärlig så var det den bästa tiden i mitt liv jag har aldrig haft så kul innan,, Ligger och drömmer om våra turer ibland.. :)

varför bara drömma häng på nästa gång istället:)

De kommer aldrig vara som de var våren 2007:va

sluta nu tänka bakåt här blickar vi framåt å föresten tro fan att det inte e så skoj kommer inte äns ihåg när man såg dej sissssst ju:D

så häng med nästa gång även du kanske blir förvånad:tungan

sluta nu tänka bakåt här blickar vi framåt å föresten tro fan att det inte e så skoj kommer inte äns ihåg när man såg dej sissssst ju:D

Lär nog dröja ett tag innan herr doro tar ut sin supermoppe ur garaget igen, han befinner sig nämerligen närmare finland än vad vi befinner oss danmark. (nästan iaf:tungan )

va vadå poliser? vart finns de i skogen?:va

Tror han syftar på Doro men inte fullt säker..:va

Exakt:tummenupp :arsele :rolleyes:

Ja du, som lillpajken redan sagt så befinner jag mig sedan slutet av augusti inte längre i göteborg. utan drygt 100 mil där ifrån:huvet
där av anledningen till att jag inte är med på några körningar:gnissla

nån som vet var enduro åkarna håller till har för mej att det va en annan sida men hittar den ej

nån som vet var enduro åkarna håller till har för mej att det va en annan sida men hittar den ej

Vill du bara köra enduro eller duger cross? Ja o ett par polare försöker åka till en crossbana varje helg. Inte alltid vi får till det, men målet e o köra minst 1 dag i veckan hela vintern.

vilka vill ut å åka på sön runt 10-11 tiden

Vilken bana brukar ni åka på??

Vi kör lite vad som, beror på vad som är öppet. Tex Kind var en himla kul bana. Ligger i svenljunga ca 8 mil från götet. Nu på lördag väljer vi mellan:

* Lerum
* Mölndal
* Uddevalla
* Kind

Har inte bestämt oss än, mer än att vi vet att vi kör på lördag. Polarn har en bana hemma i sollebrunn oxå, men den är för blöt efter en sån här regn-vecka.

Ingen som ska med en sväng i morgon?
Ska åka med en snubbe från http://hagaviken.d2g.com/sat/index.php
Vi ska åka mellan Borås och Bollebygd på smågrusvägarna där.
Kika i lokala äventyr om nån är intresserad. Du borde ju vara på Sämsgård?
Jag ks vara hemma till strax innan 2 så det blir en morgontidig tur. 09.30 utgår vi från Borås.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT