Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Händelserik dag idag :)

4 vurpor, varav en hoj voltade och ett överslag på bakhjulet.
Ett stycke sprucket motorblock och en punka, men fan vad kul vi har haft det :tummenupp

Blå R1 volta runt lite i Kungsbacka ;)
D va jag. Tackar för hjälpen grabbar o tjejer. Tänkte bara säga att jag är oskadd o hojen klara sig hyffsat. Men det blir garanterat en brappp nästa gång.

Gött att det gick bra med dig för sånt där kan sluta jävligt illa. När jag (som låg bakom) var i höjd i svängen så låg rettan 3-4 meter upp i luften så du ska vara sjukt nöjd att du fick lite spelrum mellan dig och hojen där. Så här i efterhand ska vi vara glada att det gick såpass väl. Synd på hojen men det löser förhoppningsvis FB, huvudsaken är att du går och står. Ta en grogg och glöm problemet för ikväll... :krama

Last edited:
Grrrr,,,,de kom en förbannad gubbe som såg er på Stigberstorget vid 18:30 tiden,,å viftade med sina armar,,,å de va jag,som bara ville heja på er så jädra fett,när jag hörde er där,,,jag såg jenzino titta på mig,,å tänkte,,va fan e de för nån dåre,,,,,men men,,, :) :),

Grrrr,,,,de kom en förbannad gubbe som såg er på Stigberstorget vid 18:30 tiden,,å viftade med sina armar,,,å de va jag,som bara ville heja på er så jädra fett,när jag hörde er där,,,jag såg jenzino titta på mig,,å tänkte,,va fan e de för nån dåre,,,,,men men,,, :) :),

Hahaha! Tyckte änna det va du! Vi stannade nere vid Stigbergsliden och jag sa det till gubbarna, "vafan, va inte inte det där Bauen som hytta med näven?" Mitt öga missar inget! :D

Någon mer än jag som fortfarande har semester?? :) jag vill köra!!!!

swiit! hänger gärna på :)

Körning fredag GP 18.00, blandad körning med en del grus.

1. Robert.Z
2. Walleballe
3.
4.
5.
6.

Utlovas sol på dem flesta vädersidorna ;)

Körning fredag GP 18.00, blandad körning med en del grus.

1. Robert.Z
2. Walleballe
3.
4.
5.
Sex. Ev. Paser

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...