Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Tackar oxå hade tappat körningen förra året men nu är det på topp igen efter buskul igår:yoparty

jenzino skrev:
Fan va skoj det var idag, tack för det gubbs! :yoparty Cred till Jonas som tog oss på en sjukt bra mix av sköjvägar :tummenupp Fick ihop det till 15 motarder genom hela körningen! :banana

15 motarder och 1 monster om jag får be :).. Men jag säger detsamma, jävligt skoj att hänga på er, blev dock lite nervös av att köra grusväg, det är man ju inte allt för van vid, men de gick ju bra de me :gnissla. Höll dessutom på att klota när vi var på väg tillbaks, i en korsning. Fick framhjulssläpp i lite grus när jag skulle svänga i en korsning, var 1cm från att bränna upp på refugen med en buss bakom mig. Men tur att man körde sist i ledet så ingen såg :)..

Man blir ju dock svårt sugen att köra mer nu, men så sitter man ju på jobbet och vädret är lika bra som igår. :huvet

aja, en skitkass parkering då... Men jag behöver ändå ett nytt bromshandtag :P

Tack för det jenizno, hade varit nice. ^^ men jag ska ändå hasa mig iväg till Cross enduro och inhandla lite med olja och filter någon dag, får väl hoppas att de har något lämpligt hemma :)

@ Rejsorblejd
Nej jag har ju inte det.. har inte tyckt att det va nödvändigt.. men obviously är det väl de.. :D blir till att åka förbi feltema och införskaffa deras hittepå ^^

Sitter även på motostrano och kollar på andra skydd än mitt skinnställ... :D man har ju inte råd med allt bara =/

Last edited:
Tack för det jenizno, hade varit nice. ^^ men jag ska ändå hasa mig iväg till Cross enduro och inhandla lite med olja och filter någon dag, får väl hoppas att de har något lämpligt hemma :)

@ Rejsorblejd
Nej jag har ju inte det.. har inte tyckt att det va nödvändigt.. men obviously är det väl de.. :D blir till att åka förbi feltema och införskaffa deras hittepå ^^

Sitter även på motostrano och kollar på andra skydd än mitt skinnställ... :D man har ju inte råd med allt bara =/

Vi har 15% rabatt hos Bergmans Motor i Borås!:D
Bara säg att du kommer från Supermoto maniacs från Göteborg.:yoparty

Nån som har koll på om och var man kan köpa fram mask dekaler nånstans till 690in utan att köpa ett helt kitt?

Nån som har en svart mask resp smc-2010 svart/vit hojta gärna till via mail eller PM.

Nån som har koll på om och var man kan köpa fram mask dekaler nånstans till 690in utan att köpa ett helt kitt?

Nån som har en svart mask resp smc-2010 svart/vit hojta gärna till via mail eller PM.

Ring Kust på Bergmans Motor o kolla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...