Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Ni e inte friska.. 11:00 på en söndag.... jävla småbarnsföräldrar :P

1.EBMisDead
2.SilverJonten
3.Dezeo
4.Jon as
5.Marvor
sex. Paser
7.kaffekoppen
71Rasorblade
8. Krillan
909. Jippo
10.

Ah, äntligen! Fick ledigt där hemma, det ska bli jävligt kul att hänga på! :)

1.EBMisDead
2.SilverJonten
3.Dezeo
4.Jon as
5.Marvor
sex. Paser
7.kaffekoppen
71Rasorblade
8. Krillan
909. Jippo
10. Odio (hävdar fortfarande att 12:00 e för tidigt en söndag)
11:

Oyy hur blir de med vår fina brunch då för dom som brukar hänga där ?

Var hälsade ärade kamrater.

Om en eller två utbölingar i form av boråsområdesåkare vill ta en sväng med er, hur går man tillväga? Hänger ni bara i närområdet eller åker ni utanför stadsgränsen någon gång? PUSS :brinnerup

Var hälsade ärade kamrater.

Om en eller två utbölingar i form av boråsområdesåkare vill ta en sväng med er, hur går man tillväga? Hänger ni bara i närområdet eller åker ni utanför stadsgränsen någon gång? PUSS :brinnerup

vi åker överallt.....:rolleyes:
vår favvobutik ligger ju i Borås (Bergmans):D

Varför finns de ingen "aktiv" tråd där icke motardåkare tar sig en söndagstur? man e ju jävligt sugen på att köra, men de e fan inte skoj att köra själv.

Känner mig lite som det där hassan klippet där dom ringer en HD klubb och frågar om man kan bli medlem, fast han kör en kawa 125a.:gnissla

Men, finns de plats för en Ducati Monster åkare? :) Är så jävla rostig, men hade varit skoj att hänga på lite för att känna på lite sköna vägar. Har inte en susning om nån bra väg här i gbg området då jag inte haft hojen här nere innan.. Dock så tillhör jag väll kategorin "nybörjare", dvs inge slanga på bakhjulet här inte. Men kan bjuda på lite skönt brapp brapp, dock med tillhörande ducatimuller..

Varför finns de ingen "aktiv" tråd där icke motardåkare tar sig en söndagstur? man e ju jävligt sugen på att köra, men de e fan inte skoj att köra själv.

Känner mig lite som det där hassan klippet där dom ringer en HD klubb och frågar om man kan bli medlem, fast han kör en kawa 125a.:gnissla

Men, finns de plats för en Ducati Monster åkare? :) Är så jävla rostig, men hade varit skoj att hänga på lite för att känna på lite sköna vägar. Har inte en susning om nån bra väg här i gbg området då jag inte haft hojen här nere innan.. Dock så tillhör jag väll kategorin "nybörjare", dvs inge slanga på bakhjulet här inte. Men kan bjuda på lite skönt brapp brapp, dock med tillhörande ducatimuller..

Missat "stora körtråden" ? :)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=83856

Klart du får hänga på!!!:tummenupp

Hehe nä, men tänkte mest på att det inte var ngn "schemalagd" körning i helgen i den tråden.. Har för en gångs skull en helg "fri", samt hojen i götet, dessutom utlovas det ju kalasväder.

KMK har körning på lördagen:
http://kortedalamotorklubb.com/forum/viewtopic.php?t=3508

Vet inte ålder på dig, men jämför man med motardfolket så är det lite äldre folk som kör touringen i KMK, men det behöver ju inte vara någe dåligt. De vet säkerligen 100 roliga vägar i göteborgsområdet, normalt har de körningar på tisdagar och torsdagar. Tisdagarna är det lite högre tempo på, många av de som kör är gamla rejsinggubbar. :-)

någon som skall ut imorgon? jag är nog sugen på en tur både lördag och söndag...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT