Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Tomteman

The cake is a lie
Gick med
29 Feb 2008
Ort
göteborg
Hoj
KTM 690 -11
mitt kungarike till den som kan förklara varför jag inte får min autodecomp att funka inte med någon av mina 3 kammar :näsblod
börjar få väldig svår abstinens:galen
 

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Fel sida landet
Hoj
brap
kunde inte låta bli att editera ihop en snabb rulle från gårdagen..

[YOUTUBE-ID]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kiH4XWZjQx0&hl=sv_SE&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/kiH4XWZjQx0&hl=sv_SE&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Hmm fint väder. Jag och "mr.Dude" drar ut o kör en repa, främst ner mot kungsbacka, orkar inte dra in till gbg i första hand.

0733450980
 

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
kunde inte låta bli att editera ihop en snabb rulle från gårdagen..

[YOUTUBE-ID]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kiH4XWZjQx0&hl=sv_SE&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/kiH4XWZjQx0&hl=sv_SE&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Inget jävla dåligt hopp:yoparty
 

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Ort
Asker, Norge
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Sånt jävla gött väder, och jag är gräsänkling idag. Jag sticker ut och kör lite kring kungsbacka, förmodligen hamnar jag i gbg. Ring eller smsa på 0704968379 om ni vill leka ;)
 

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Ort
Asker, Norge
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Jag var en sväng i Arendal, där var det bra dött. Jag har även åkt runt hela jävla göteborg ett par gånger, men bara träffat tre motarder. Skärpning nu ;)
 

kleppan

Medlemslös
Gick med
22 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 -06 (något trasig nu), Yamaha RD350 -86
Nån som skall åka imån?

Har inte träffat speciellt många härifrån denna tråd. Har ju inte blivit så mycket åka då man får sin hoj stulen direkt efter förra stölden. Och då det erbjuds tillfällen som ni arrangerar har jag haft förhinder.

Hade önskat jag fick vart med på Pimpstar evenemanget som ni hade i lördags. Verkade som det blev en lyckad dag och kväll.

Nån som skall ut imån eller senare i veckan?
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Tjena hej!
Har ett liiitet problem som jag hoppas nån här kan hjälpa mig med... Har en 660 -05 där CDI verkar vara kass. Om det finns någon här med likadan hoj, som jag snabbt skulle kunna testa min cdi i, skulle jag uppskatta detta väldigt mycket.
mvh Fredrik
 

Mx_Josef

Wild west
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Majorna biaatch!
Hoj
Cbr600 och ch racing!
Nån som skall åka imån?

Har inte träffat speciellt många härifrån denna tråd. Har ju inte blivit så mycket åka då man får sin hoj stulen direkt efter förra stölden. Och då det erbjuds tillfällen som ni arrangerar har jag haft förhinder.

Hade önskat jag fick vart med på Pimpstar evenemanget som ni hade i lördags. Verkade som det blev en lyckad dag och kväll.

Nån som skall ut imån eller senare i veckan?

Jag ska köra idag i arendal efter kl 6. några andra som ska ut och leka?
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top