Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Sänna grappar!

Jävligt varma hälsningar ifrån afganistan... Jag sitter fast här nere, för långt bort från min tvåhjuliga älskling för att det ska vara okej. Hoppas ni kör som fan!! :yoparty

Hur går det med Filmskapandet btw? Har någon klippt ihop något från allt material som samlades in?

KÖRNING!!!!!
Imorgon Söndag 17.00 GP:tummenupp

1 Jenzino?
2 Budda?
3 Vael?
4 Krillan?
5 Koop?
6 Fast_man?
71 Rasorblade
8 Hetloss?
9 Zarrell?
10 Rick?
11 Silverjonten?
12
13
14
15
16

Last edited:
Fan, nu har hojen börjat slira igen:huvet
Så jag stryker mig från morgondagens lista.

KÖRNING!!!!!
Imorgon Söndag 17.00 GP

1 Jenzino?
2 Budda?
3 Vael?
4
5 Koop?
6 Fast_man?
71 Rasorblade
8 Hetloss?
9 Zarrell?
10 Rick?
11 Silverjonten?
12
13
14
15
16

KÖRNING!!!!!
Imorgon Söndag 17.00 GP

1 Jenzino?
2 Budda :tummenupp
3 Vael?
4
5 Koop?
6 Fast_man?
71 Rasorblade
8 Hetloss?
9 Zarrell?
10 Rick?
11 Silverjonten?
12
13
14
15
16

KÖRNING!!!!!
Imorgon Söndag 17.00 GP

1 Jenzino?
3 Vael?
4 Hannes
5 Koop?
6 Fast_man?
71 Rasorblade
8 Hetloss?
9 Zarrell?
10 Rick?
11 Silverjonten?
12
13
14
15
16

Pimpstar-rulle nr 2 släppt!
[YOUTUBE-ID]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/H-Xyeu3X-Jw&hl=sv_SE&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/H-Xyeu3X-Jw&hl=sv_SE&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

copyrights gör musik jävligt svårt att använda.. om man nu inte vill ha klassiskt.. :fatta!
Välj en ovanlig låt o hoppas på det bästa! Så gör jag, eller använd Vimeo.com och kör samma film fast med annan låt till youtube :yoparty

Hittils är dock musiken du använt jäkligt bra för att va technoaktig gratis-musik, måste va tråkigt o sitta o leta bra gratis låtar :näsblod

btw har jag cp-mycket GoPro material med mig hem från helgens stuntaktiviteter :hihi

Välj en ovanlig låt o hoppas på det bästa! Så gör jag, eller använd Vimeo.com och kör samma film fast med annan låt till youtube :yoparty

Hittils är dock musiken du använt jäkligt bra för att va technoaktig gratis-musik, måste va tråkigt o sitta o leta bra gratis låtar :näsblod

btw har jag cp-mycket GoPro material med mig hem från helgens stuntaktiviteter :hihi

ja det är ett helvete.. men nu ska vi köra "fair use", säljer ju trots allt inte skiten.. rulle nummer två ligger online as we speak. :yoparty

grymt, ska bli jävligt kul att se!

ja det är ett helvete.. men nu ska vi köra "fair use", säljer ju trots allt inte skiten.. rulle nummer två ligger online as we speak. :yoparty

grymt, ska bli jävligt kul att se!

Såg just det. Men fan vad dålig film! Finns ju inget Motard stunt i!!!1:mad::D:7peta:näsblod

bara skoja :),:banana bra varierad musik denna gången ^^

KÖRNING!!!!!
Imorgon Söndag 17.00 GP

1 Jenzino?
3 Vael?
4 Hannes
5 Koop?
6 Fast_man?
71 Rasorblade
8 Hetloss?
9 Zarrell?
10 Rick?
11 Silverjonten?
12
13
14
15
16

Rick, Mark o jag åker ut 10:00 från redbergsplatsen o kör hela dan tills 5 då vi möter upp gänget om nån vill hänga med
Det blir BLANDAD körning? Kul om man har öppet sinne ;-)

Vetefan vad som hände nu, tittade tidigare idag och då såg vädret ut att bli bra imon...... Men nu ser det inge vidare ut:
http://www.yr.no/sted/Sverige/V%C3%A4stra_G%C3%B6taland/G%C3%B6teborg/meteogram.png
meteogram.png

Edit: Ser ut som det kanske spicker upp senare dock.(Bilden updateras hela tiden)

Last edited:
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...