Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

bollar!!! gaaah.. bOLLAR!! BOLLAR!!!!

Manligt!

Det var jag och RichazZ med sxv'n som hade bollarna, Jag beställde dem från en otroligt WT-redneck amerikansk sida med härligt dekadenta amerikaner i massa korta reklamfilmer för varje "paket".. :tuttar

Håller på att leta fram länken till sidan i min mail just nu, men det går inte så bra. Hur är forumregler gällande länka till webshops? räknas det som reklam och promotion eller är det ok?

De kostar iaf ~100kr styck och frakten går på ~200kr kanske.

Pimpstar får ju se till att sälja dem... ;D

Det var jag och RichazZ med sxv'n som hade bollarna, Jag beställde dem från en otroligt WT-redneck amerikansk sida med härligt dekadenta amerikaner i massa korta reklamfilmer för varje "paket".. :tuttar

Håller på att leta fram länken till sidan i min mail just nu, men det går inte så bra. Hur är forumregler gällande länka till webshops? räknas det som reklam och promotion eller är det ok?

De kostar iaf ~100kr styck och frakten går på ~200kr kanske.

Pimpstar får ju se till att sälja dem... ;D

Eftersom det inte handlar om någon personlig vinst för någon inblandad så är det absolut inga bekymmer att länka till en sida som andra efterfrågar.

Eftersom det inte handlar om någon personlig vinst för någon inblandad så är det absolut inga bekymmer att länka till en sida som andra efterfrågar.

Gött, då ska jag bar hitta sidan med.

Om ingen annan känner att dom kan/orkar/vill redigera ihop en film kan jag anmäla mig som frivillig :gnissla

Jag är också lite sugen, dock så skulle jag behöva ha det andra materialet som finns. Har aldrig gjort en film innan, men man måste ju lära sig någon gång :confused:
Men vi kan ju hjälpas åt om du har lust =)

BTW, De filmerna som vart tagna framifrån blev riktigt balla faktiskt!

Sidan där jag köpte bollarna från är

You'r Nutz

Sjukt amerikansk sida, även om ni inte ska köpa bollar så kan ni kolla in sidan. Alla era förutfattade meningar om rednecks besannas :D

Last edited:
Jag och Rick ska ut o köra en sväng sen vid 16 tiden om nån e sugen på att haka på.
0708-253702
Jonas

The bigger the better ^^

Vi har de minsta på 4 tum, det fans 8tums med, men de blir jäkligt stora..

Vad har du för internet lina hemma? Jag har 8gb av rådata film, 720p 60fps. Kan ju alltid convertera ner det om du endå inte skall jobba hög kvalite. Och det dumma med GoPro är att när man har den på hjälmen så är det svårt att se om man har satt på den, och det gör att man filmar hela tiden istället, så det blir en del....

Hmm Ja jag ska väl ha 8mb/s tror jag.
Konvertera känns ju dumt, jag tänkte absolut försöka få till en högupplöst film.

Om dom enskilda klippen är mindre än 2gb stora eller om du kan dela upp dom, så kan du ju skicka över dom via denna sidan:
http://sprend.com/
Tar säkert lite tid men det funkar väl :gnissla

Last edited:
Hmm Ja jag ska väl ha 8mb/s tror jag.
Konvertera känns ju dumt, jag tänkte absolut försöka få till en högupplöst film.

Om dom enskilda klippen är mindre än 2gb stora eller om du kan dela upp dom, så kan du ju skicka över dom via denna sidan:

Får 100/100 lina nästa vecka så kan hjälpa till med överföring osv

Koolt! finns de sådana saker nu för tiden, jag som hade tänkt att åka runt till alla och samla ihop klippen manuellt. Eller analogt kanske det heter :rolleyes:

Ge mig din e-mail zarrell så skickar jag mina filmer till dig

Ingen som ska ha en liten meksession i veckan? Ska slänga på puckar, barks och byta olja/filter, men är ju sjukt trist att pilla själv.. :rolleyes:

Ingen som ska ha en liten meksession i veckan? Ska slänga på puckar, barks och byta olja/filter, men är ju sjukt trist att pilla själv.. :rolleyes:

Möjligen lite småpill inför onsdagsträningen?
Ska vi fixa till den på onsdag förmiddag och dra ner den till banan?:yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...