Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Tack för idag, Go Körning! :yoparty

Tack för en grym körningar idag:tummenupp

Men att olyckan aldrig slutar... skulle skära upp en välbehövlig fralla efter dagens slitkörning när jag känner att det svider till i fingret och halva kökbänken blir täckt av blod:kryckor :crash

Edit: Varför funkar inte mina smileys?

Aj :näsblod, Kommer du ha problem att koppla/stoppiebromsa nu? xD

Tack själv alla glada chaufförer!

Ledsen om någon blev besviken över skogsvalet. Hade hojarna bara orkat med 200m ytterligare innan överhetningen hade vi klarat oss riktigt bra. Det var lite synd att det blev så, sorry :rodnar

Hur fick ni hojarna att överhetta på den lille stigen :arsele

o_O, luftfilter tvättas väl och oljas in efter varje körning? ;)

Tvätta? :va Efter varje.... :D Skojare där :krama
Skämt åsido, finns det något annat än speciell filtertvätt man kan tvätta filtrena med? Typ yes-diskmedel? För det måste ju lösa upp den gamla filteroljan väl, annars är det ju liksom ingen idé...

Riktigt grym körning idag boyz! Sjukt kul att vi blev så många och att vi hade så många kameror. Hade vart fett att samköra lite material så vi kan slänga ihop en skön compilationrulle ala Pimpstar. :yoparty

Inga crasher och alla överlevde, riktigt bra dag!... även om FastMan nog ligger i dropp pga uttorkning vid det här laget :krama

Riktigt grym körning idag boyz! Sjukt kul att vi blev så många och att vi hade så många kameror. Hade vart fett att samköra lite material så vi kan slänga ihop en skön compilationrulle ala Pimpstar. :yoparty

Inga crasher och alla överlevde, riktigt bra dag!... även om FastMan nog ligger i dropp pga uttorkning vid det här laget :krama

Dropp hade inte varit helt fel!
Har balat i mig vatten nu och sovit som en gris!
Blir nog till att införskaffa camelback!

Pung!

Ni två som hade sånnadär gummipungar som man kan hänga på hojen, jag har letat sketa länge efter sånna. vart va det ni fann dem?

Om ingen annan känner att dom kan/orkar/vill redigera ihop en film kan jag anmäla mig som frivillig :gnissla

Vad har du för internet lina hemma? Jag har 8gb av rådata film, 720p 60fps. Kan ju alltid convertera ner det om du endå inte skall jobba hög kvalite. Och det dumma med GoPro är att när man har den på hjälmen så är det svårt att se om man har satt på den, och det gör att man filmar hela tiden istället, så det blir en del....

Vadå för pungar?

Sånna som den här fransmannen har under bakskärmen.[YOUTUBE-ID]t9aPtNC-rIs[/YOUTUBE-ID]

Manligt!

Återigen STORT Tack för all hjälpen i går mark och Budda!
The Brothers from....:va a nother mother va det va?
Och Jens och alla andra självklart också!

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...