Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Var på ramberget ikväll o såg en gammal gul husa utan plåt o med förare utan hjälm. Nån som saknar en sån?

jag följer gärna med er och kör någon dag nu när jag äntligen får köra med hojarna igen! Fast ni får inte köra så snabbt för DRZan har ju vissa begränsningar i maxfart :gnissla

lite sugen på att köra grusvägar eller lite lättare offroad någon dag, brukar ni ge er ut på såna äventyr? Har aldrig testat nämnligen och det var ju lite därför jag köpte DRZan.

jag följer gärna med er och kör någon dag nu när jag äntligen får köra med hojarna igen! Fast ni får inte köra så snabbt för DRZan har ju vissa begränsningar i maxfart :gnissla

lite sugen på att köra grusvägar eller lite lättare offroad någon dag, brukar ni ge er ut på såna äventyr? Har aldrig testat nämnligen och det var ju lite därför jag köpte DRZan.

Jag tänkte piska lite grusgrop i arendal nu på söndag!
Där passar ju DRZan fint!

Arendal/Grusgropen Söndag. samling GP kl 11.00

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.Fast_man + Fast_mans polare.

jag ska köra en sväng!:tummenupp

Lördag 11 GP!

Döh, det där blir alldeles för tidigt för mig:död Får väl ev möta upp senare då.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Fick inte jag o Rasor vara med, eller?:va

Döh, det där blir alldeles för tidigt för mig:död Får väl ev möta upp senare då.

Fick inte jag o Rasor vara med, eller?:va

Klart ni får!
Viste bara inte om ni orkade/kunde!
:Bugar

1.Rasorblade
2.Krillan
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

det hade ju varit ubertrevligt men jag kommer vara bakis som ett troll efter metal town och sen blir det nog kitesurfing på eftermiddagen om inte vädrets makter säger emot! Nästa gång är jag på!

Någon som känner till något Motocross furom, liknande SH där de har ett Stulet/upphittat furom för jag skulle gärna vilja tipsa alla på de sidorna om att det rör sig en del stulna MX-cyklar här ute i tynnered nu! de kör som idioter fram o tillbaka utanför huset var 3e timme typ... + att de väcker mig om nätterna med sitt j*vla gasande!

Någon som känner till något Motocross furom, liknande SH där de har ett Stulet/upphittat furom för jag skulle gärna vilja tipsa alla på de sidorna om att det rör sig en del stulna MX-cyklar här ute i tynnered nu! de kör som idioter fram o tillbaka utanför huset var 3e timme typ... + att de väcker mig om nätterna med sitt j*vla gasande!

Skriv under supermotard/offroad sektionen här på sporthoj bara.
Alltid bra med lite tipps på vart dem där krypen håller hus!

Jag tror seriöst dom hade skitit ner sig om vi jagat efter dom! de syns oftast till på eftermiddagarna när det är gott väder ute och det inte blåser så mycket! då är dom riktigt heta på gröten :p

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back