Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

bra fråga, såg nästan arrangerat ut.. helt skadat att alla var på väg ur oxå, inte bara en.. jäkla tur att man precis skulle köra och det låste sig i typ 5 km/h och inte i en högfartsuilii. Nu blir det ut o köpa nya skruv :banana
Det e vanligt att de vibbrerar loss. Som Petter säger, använd loctite! O kolla gärna över dem då o då, har de lossnat så mycket en gång kan de ha slevat till hålen i navet o lossnar lättare nästa gång, trots loctite.

tack för tipsen, ska se till att byta ut mot de där flashiga locktajt :) Om inte annat va ju biltema billigare med sina 49kr än den 100-lappen jag fick pröjsa för 3 skruv och 6 nylomuttrar hos Johans..

Hörni ni som vet allt om Göteborg...

Jag ska ju renovera motorn i min 525a i slutet av denna månad, och tänkte då försöka få min ventilsäten Mira-frästa, så nu undrar jag var man bäst kan få detta gjort här i trakten? Fick tips om Axelsson Engineering av en kille på skolan, men 7 mil enkel resa känns lite väl långt att bege mig då jag tycker det borde finns någon kring stan.

Några tips?

Hörni ni som vet allt om Göteborg...

Jag ska ju renovera motorn i min 525a i slutet av denna månad, och tänkte då försöka få min ventilsäten Mira-frästa, så nu undrar jag var man bäst kan få detta gjort här i trakten? Fick tips om Axelsson Engineering av en kille på skolan, men 7 mil enkel resa känns lite väl långt att bege mig då jag tycker det borde finns någon kring stan.

Några tips?

Jag funderar på om inte Janne i Kungsbacka kan fixa det åt dig. Han är rätt billig också. Har du vägarna förbi verkstaden i veckan så kan du få numret.

Jag funderar på om inte Janne i Kungsbacka kan fixa det åt dig. Han är rätt billig också. Har du vägarna förbi verkstaden i veckan så kan du få numret.

Perfa. Kommer nog komma till verkstan någon dag så småningom, Alex ska hjälpa mig NC-fräsa en födelsedagspresent åt mor. När är du där?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT