Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Och min 640 uttagen 2008 finns alltid =) (340mil, acra etc)
Men den är tråkigt nog inte lika attraktiv i folks ögon ;/

Alltså, ju mer jag funderar på det ju mer säker blir jag ju på att det är 660 jag ska ha :D Gillar det enkla, råa, utan batteri, elstart o.s.v. Men som sagt, en bra början är ju att sälja den jag har :)
Men tack för erbjudandet :tummenupp

Alltså, ju mer jag funderar på det ju mer säker blir jag ju på att det är 660 jag ska ha :D Gillar det enkla, råa, utan batteri, elstart o.s.v. Men som sagt, en bra början är ju att sälja den jag har :)
Men tack för erbjudandet :tummenupp

Stå och kicka vid rödljus är väl onödigt =) . Är så glad för min el-start haha. Men man får väl ta och lägga ut en seriös annons om man ska hitta någon intresserad :)

Skön bild och mikro-teaser från helgen :tummenupp
Ha ha fan vad fint :D, att nåt som ser så äckligt ut i verkligheten kan va så vackert på bild :rofl

Edit: vid närmare titt ser det faktiskt äckligt fult ut på bild också :rofl
Som någon nämnde, liknar en boplats för en uteliggare ha ha ha :hihi

Last edited:
Skön bild och mikro-teaser från helgen :tummenupp

Ha ha fan vad fint :D, att nåt som ser så äckligt ut i verkligheten kan va så vackert på bild :rofl

Edit: vid närmare titt ser det faktiskt äckligt fult ut på bild också :rofl
Som någon nämnde, liknar en boplats för en uteliggare ha ha ha :hihi

Tycker den ger sån skön "trasig" känsla. Man ser på bilden hur olycklig hojen är, Zarrell:rolleyes:

Last edited:
Alla lär la vara bakis på lördag efter allt jävla grillande på valborg:) Men jag är på hela helgen.. Flyttar på måndag, så sista chansen för mig att köra på Gbg's gator.

Risken är väl att lördagen går bort för nästan samtliga, men jag hade iaf tänkt att inte vara bakis hela dagen.
Slutar tidigt på fredag då blir det väl lite köra o söndagen ser även bra ut:yoparty

Risken är väl att lördagen går bort för nästan samtliga, men jag hade iaf tänkt att inte vara bakis hela dagen.
Slutar tidigt på fredag då blir det väl lite köra o söndagen ser även bra ut:yoparty

Man ska inte ha förstora förhoppningar på vädret, som de där så kallade vädervetarna hittar ju på va som helst känns det som :P

Tänkte bara tips om träningshelgen i örebro i helgen om ni missat det:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=222091

Kort info:
* Körning fredag-söndag
* Pris 500 kr
* Vedeldad badtunna
* Majbrasa
* ca 40-50 pers, allt från första gången på bana till elit.
* Sova i klubbstugan

:banana:banana:yoparty:yoparty

Några som ska dit:
1. Lilltryne
2. Kerttu
3. LG
4. Kolle
5.
6.

Stå och kicka vid rödljus är väl onödigt =) . Är så glad för min el-start haha. Men man får väl ta och lägga ut en seriös annons om man ska hitta någon intresserad :)

Jag kickar gärna. Jag behöver all motion jag kan få :D Min el-start på 640:n fixade jag inte förrän jag sålde den, så jag är van att kicka :)

Jag slutar också tidigt:). Det ser ut att vara molnigt enligt smhi så kan nog bli regn?:gnissla

Hoppas det är lugnt med en dubbelpost från "bildtråden"...
Finns inte så mycket mer att tillägga... :yoparty :Bugar

Bifogat

• pimpstar-zarr-air-w.jpg
    pimpstar-zarr-air-w.jpg
    209.9 KB · Visningar: 49
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...