Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Vael

Pimpstarlife.com
Gick med
16 Jul 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Letar
DEN GRÖNA HOJEN LEVER!!!!
Här är lite sneekpeeks på mitt och Jenzinos nya projekt, kommer bli sjukt kul och kommer såklart hålla alla som är intresserade underrättade om vad som händer och vad faaan det hela står för ;)

(sen var det ju det där från bl a Jocke G, Paser mfl.... hur var det nu, blev det så jävla fult???) :tuttar


:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty
 

Bifogat

  • IMG_6504.jpg
    IMG_6504.jpg
    51.5 KB · Visningar: 77
  • IMG_6490.jpg
    IMG_6490.jpg
    60 KB · Visningar: 81
  • IMG_6533.jpg
    IMG_6533.jpg
    61.8 KB · Visningar: 98

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
DEN GRÖNA HOJEN LEVER!!!!
Här är lite sneekpeeks på mitt och Jenzinos nya projekt, kommer bli sjukt kul och kommer såklart hålla alla som är intresserade underrättade om vad som händer och vad faaan det hela står för ;)

(sen var det ju det där från bl a Jocke G, Paser mfl.... hur var det nu, blev det så jävla fult???) :tuttar


:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Ok ok, det blev jävligt snyggt!
men det är ändå fult med bögstöd ;)

Var är bilderna på mig o Jocke då? :va
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
DEN GRÖNA HOJEN LEVER!!!!
Här är lite sneekpeeks på mitt och Jenzinos nya projekt, kommer bli sjukt kul och kommer såklart hålla alla som är intresserade underrättade om vad som händer och vad faaan det hela står för ;)

(sen var det ju det där från bl a Jocke G, Paser mfl.... hur var det nu, blev det så jävla fult???) :tuttar


:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Det blev snyggt som fan! Men det är fortfarande KTM ;):D:D
 

Heltloss

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SM -08
DEN GRÖNA HOJEN LEVER!!!!
Här är lite sneekpeeks på mitt och Jenzinos nya projekt, kommer bli sjukt kul och kommer såklart hålla alla som är intresserade underrättade om vad som händer och vad faaan det hela står för ;)

(sen var det ju det där från bl a Jocke G, Paser mfl.... hur var det nu, blev det så jävla fult???) :tuttar


:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Läckert!
 

rydlinger

Medlem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Turbo laddad kärring cykel, 413 bhp, 23 kilo = 17.9hk/kg
DEN GRÖNA HOJEN LEVER!!!!
Här är lite sneekpeeks på mitt och Jenzinos nya projekt, kommer bli sjukt kul och kommer såklart hålla alla som är intresserade underrättade om vad som händer och vad faaan det hela står för ;)

(sen var det ju det där från bl a Jocke G, Paser mfl.... hur var det nu, blev det så jävla fult???) :tuttar


:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Vilket jävla lyft!!!
 

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
DEN GRÖNA HOJEN LEVER!!!!
Här är lite sneekpeeks på mitt och Jenzinos nya projekt, kommer bli sjukt kul och kommer såklart hålla alla som är intresserade underrättade om vad som händer och vad faaan det hela står för ;)

(sen var det ju det där från bl a Jocke G, Paser mfl.... hur var det nu, blev det så jävla fult???) :tuttar


:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty


Snyggt!!!!

Ok ok, det blev jävligt snyggt!
men det är ändå fult med bögstöd ;)

Var är bilderna på mig o Jocke då? :va

Säger han med bögdojjorna ;)



Fan måste jag vara i jävla Danmark för när ni får vara hemma o köra o sånt :(
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Himla najs! Ja som vart lite inaktiv i tråden och inte följt diskussionen om framtagningen av dekalerna, har ni designat dem själva eller? Vilken firma tryckte dem?
 

Vael

Pimpstarlife.com
Gick med
16 Jul 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Letar
Vael kommer aldrig bli bra på att köra så han kan lika gärna lägga all sin energi på att klistra:D

Hahaha vaaa fan............
Äh jag är nöjd ändå ;)

Jahaa ännu fler i Ki träsket... :huvet
tänk om ni va lika duktiga på att köra som att pimpa :tungan ;) :krama

Neeejrå, större planer än så! :D

Himla najs! Ja som vart lite inaktiv i tråden och inte följt diskussionen om framtagningen av dekalerna, har ni designat dem själva eller? Vilken firma tryckte dem?

Tack tack ;)
Jag som har designat, race-styles i tyskland tryckte upp!
 
Last edited:

Archan

Evolving...
Gick med
31 Aug 2004
Ort
Varierar
Hoj
-
Hej,

Har sett att det börja dyka upp en hel del motarder som är ute och glider i göteborg. Funderar själv på att skaffa mig en, men har inte riktigt lyckats landa i om jag vill ha en Husaberg 650 eller KTM.

Ni som har Husabergor hur gör ni med alla oljebyten etc, fixar ni det hemma på garageuppfarten? Jag har fått uppfattningen att de vanliga servicarna oljebyte/ventilkoll är tämligen enkla att fixa hemma medan stora servicen vid 100h (?) är lämpligare att lämna in?
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Ni som har Husabergor hur gör ni med alla oljebyten etc, fixar ni det hemma på garageuppfarten? Jag har fått uppfattningen att de vanliga servicarna oljebyte/ventilkoll är tämligen enkla att fixa hemma medan stora servicen vid 100h (?) är lämpligare att lämna in?
Helt korrekt uppfattat. :tummenupp

När du säger KTM så finns det ju flera olika typer där, dels de lite tyngre som du inte behöver meka mä men så finns det ju även de som är lättare o smidigare men som då har samma mek-behov som husorna. Men som sagt, det är enkelt.
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Tänkte bara tipsa om att det är supermoto-träff på KMK ikväll. Alla är välkomna, ni behöver inte vara medlemmar i KMK. :tummenupp

Som vädret ser ut nu på morgonen så är jag rätt säker på att grillen kommer att åka fram. Sväng förbi med hojen o käka en korv, snacka lite skit eller ta med dig något hjul och passa på o kräng däck när det finns folk som kan hjälpa till med tips o trix.

Plats:
KMKs klubblokal, Marieholmsgatan 128D

Mer info:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=223340
 

Vael

Pimpstarlife.com
Gick med
16 Jul 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Letar
Tänkte vi släpper en till teaser, nu med allas vår Grinder där han egentligen inte får vara antar jag :D:tuttar
 

Bifogat

  • pimp-stairs-800x600.jpg
    pimp-stairs-800x600.jpg
    190.5 KB · Visningar: 118
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top