Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Hur ser det ut med banåka i Borås?
Är det vecka 15 ni sparkar i gång?
Är det på söndag i så fall?

Nu har ju jag inget medlemskap i någon klubb, funkar det att köra ändå?
Samt vad är det för avgift?

Mvh Tommi

Hehe! Mål är ju bra att ha:tungan Men visst, jag, Paser och Poppler ska försöka vara där vid 18. Annars kommer vi när vi kommer eller så kommer ni bort till Marconimotet borta vid Sjögrens Tools. Ring mig vid 18 så får vi se vart vi är. 0709-39 46 06

Mvh Tommi

Vi pratar om att åka på måndag. det är lite luddigt med tider nu i början. vi kan köra varannan söndag. kommer inte ihåg om det är jämna eller udda veckor.

jag tror du måste vara medlem, gå med i kmk. kostar 400 per år tror jag om man till skillnad mot mig börjar bli gammal och har fyllt 20.

brukar kosta 100-150 spänn per gång. vet inte vad vi sätter för pris i år.

Mvh Tommi

V15 kommer vi köra måndag, onsdag och söndag. Följ tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=219805
och www.fmckboras.se

Medlemskap skall du ha i en SVEMO ansluten klubb. Det är främst för att vara försäkrad om det händer något, både mot dig själv och tredje man. Det räcker att visa upp att du betalt då du normalt sett inte hinner få hem medlemshandlingar.

Avgiften för årskort är inte bestämd ännu. Vanlig träningsavgift är heller inte bestämd. Brukar vara mellan 150 och 200. Kollar med FMCK.

V15 kommer vi köra måndag, onsdag och söndag. Följ tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=219805
och www.fmckboras.se

Medlemskap skall du ha i en SVEMO ansluten klubb. Det är främst för att vara försäkrad om det händer något, både mot dig själv och tredje man. Det räcker att visa upp att du betalt då du normalt sett inte hinner få hem medlemshandlingar.

Avgiften för årskort är inte bestämd ännu. Vanlig träningsavgift är heller inte bestämd. Brukar vara mellan 150 och 200. Kollar med FMCK.

har du hört något om körning innan 5? simon pratar i nattmössan och ger svar som att det NOG inte går för att körskolorna har banan osv.

har du något konkret? gäller ett par timmar innan våra satta tider.

jag har bytt munstycken i min nu men röret är fortfarande inte tätt. i övrigt är jag helt redo:)

och www.fmckboras.se

Ok ok kilar in på kortedalas motorklubbs hemsida nu och kikar på medlemskapet med det samma.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti