Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Jepp det finns! Köpte till min knarr idag.

Grymt! Blir det en sväng ut dit då... (när jens eller aldeby har tid att skjutsa mig haha)

Btw är det nån som har tips på bra slipon BILLIGT!
Eller om man kan måla skitröret svart hehehe
(nej Paser, du är fortfarande för dyr! :P )

Last edited:
Grymt! Blir det en sväng ut dit då... (när jens eller aldeby har tid att skjutsa mig haha)

Haha :hihi

Kollar du noga på e-bay och blocket?

Tyska sidor kan ibland ge bra priser.

Varför vill du ha slip-on? Du kanske kan modda om det du redan har. Ut med ull och måla svart. Sen på med klibba av nåt slag. Typ BRIO :D

Ser jag ut som en jävla privatchaufför? men nån deal ska vi nog kunna åstadkomma :slicka

Hehe, du får la skruva av och smygbyta med Rasoblade när han tittar åt nått annat håll :yoparty Testa Marks idé, kan ju vara en billig ok lösning om inte annat. Och känner jag dig rätt så ge fan i färgburken, kommer se ut som en kolbåt i toan fö fan . :brinnerup

tjena du
vem e deta då
nej jag körde husa o det e sån jävla bra maskin så att det går för mig
man har så kul med en husa det vad jag tycker
i början sa jag nej ingen husa vad e det så
men när man sitter på en sån då kan du börja fundera på en husa du med :yoparty

tjena du 2006 KTM EXC 525 den vitta du har fan jag var ute efter den föra år ju heehheh finns den kvar

Last edited:
Haha :hihi

Kollar du noga på e-bay och blocket?

Tyska sidor kan ibland ge bra priser.

Varför vill du ha slip-on? Du kanske kan modda om det du redan har. Ut med ull och måla svart. Sen på med klibba av nåt slag. Typ BRIO :D

Måla låter grymt, klad kladd kladdd... men ja... jag verkar ju bli förbjuden av Jens och Aldeby.... :tuttar

Kolla på www.allright.eu de har billiga slipon.

Kollar nu! :D

Jag var där idag och köpte, fanns gott om de kvar. 6:20 hänger de på. :)

Tackar tackar :tummenupp

Nej, det är du som är för snål ;)

Jag är kostnadseffektiv :rolleyes:

Eftersom andra hojturen blev avklarad idag och vårkänslorna är som på en kåt ungtupp så är jag på shoppinghumör...

Har även märkt att ina enorma Fox boots är lite...svåra att lära sig bra wheelies med (eller ja, men det är ju bra att kunna känna bakbromsen...)

Så är det nån som har bra koll på smidiga boots? (I värsta fall blir det rymdskorna från Biltema...men helst inte..)

Sist men inte minst, cross och enduro för styrhöjare eller? Värt det, kan jag stå upp i stan och posera utan att få ryggskott? :P

Blinkers... sånna där som klarar besiktningen har jag hört är bra.. och inte som nu med 3 st haha.. biltema där igen eller? (billigt är bra, snyggt är tjusigt och en bra kompromiss kommer man långt med! Gäller både skor och lampor hehe)

Last edited:

Men du! Det är ju bara köpa svart värmefärg på Racetema sen drar du upp hålet lite i bak på dämpen och plockar ut lite foder så slipper du betala 5k5 för en slipon till den där extremt buttugly KTMen!! ;)

Men du! Det är ju bara köpa svart värmefärg på Racetema sen drar du upp hålet lite i bak på dämpen och plockar ut lite foder så slipper du betala 5k5 för en slipon till den där extremt buttugly KTMen!! ;)

Eller så bygger man nåt eller? :lol

Lika bra att göra årets första lista:tummenupp

GP lördag/söndag kl 12/13.

1. Krillan
2.
3.
4.
5.
6.
71. Rasorblade (kanske om jag hinner lufta bromsen och jag inte behöver gå på resemässan)
8.
9.

Har införskaffat en KTM 660. En del av er vet vem jag är. Vi har nog setts på WCX eller Lelle.

Bah så ni vet...

Verkar ju bli en fin helg :rolleyes::näsblod
vdret.jpg

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...