Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

ja va hos läkarn i veckan och fick konstaterat att det inte blir någon mer mc åkning för mig i år:gråta
å eftersom ja får krupp om ja inte får köra nått roligt fordon så har jag gått över till andra sidan:skrämd:) och köpt en sån här:crash

Last edited by a moderator:
ja va hos läkarn i veckan och fick konstaterat att det inte blir någon mer mc åkning för mig i år:gråta
å eftersom ja får krupp om ja inte får köra nått roligt fordon så har jag gått över till andra sidan:skrämd:) och köpt en sån här:crash

Zatzy-mupp! :rolleyes:

Nog tråkig!:Bugar

Fan va surt Classe! :( Gött att du hittade en annan leksak då :)

Last edited:

Den vill jag prova! :)

Nice... :) Vi får ta ett race någon dag... :tummenupp

läker inte båtbenet lr?

inte ett skit, ska gå i 3 månader till med gips har det inte läkt då så blir det operation och 3 månader till i gips. totalt 9 månader om jag har oflyt. sen är det rehab å så har jag eventuellt en ledbandsskada i handen som måste opereras också. å efter allt detta är jag inte så sugen på att sätta mig på hojjen och riskera att bryta upp det igen.

Men du har ju tur ändå Classe, nu kan du ju kitta som fan igen, bara shoppa dina kollegors avdankade prylar :):yoparty
Fan va pungen med handen annars:mad:

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back