Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

skit i bakhjul nu när det e blött å häng med på en hal skogs tur istället:yoparty

Du e rolig du:7peta Häng på oss ut ist

Bakhjul is the shiit... en dag kanske du kommer på de me :cool:

en dag kanske jag med kommer på det när jag lyckas få framhjulet lätta från marken:gnissla

jag får nog mest agera kameraman idag:tummenupp

12.30 på GP för dem som vill!

Last edited:
Hmm vad tror ni, tycker det ser ganska mulet ut. Men det regnar ju inte i alla fall, förhoppningsvis torkar det upp under dagen. Aja ses på GP :)

Fan vad trött i kroppen man är nu, gött o få skylten skrapad i alla fall:yoparty

Tog en extra sväng bort till sisjön sen men det var blött o halt, sedan runt billdal på hemvägen ljustutade en bil på mig, förstod inte varför förränn 100 meter senare när bakdäcket plötslig släppte helt i en kurva. Asfalten var som is eller som någon hade hällt tvål över, det var så nästan hela vägen till kullavik, helt sjukt för det var ju inte ens kallt ute. Däcket spann på alla växlar, kunde ligga i 70 på 5an och gasa lite så spann det loss. Jätte rolig hojväg ni måste prova på om ni får chansen:D :rofl, ha ha näh fan livsfarligt:näsblod

redan lg?? vad hände då?

kedjan hoppade nästan av på fram drevet kilade fast sej ordentligt skit skumt nya grejer ju:)
hur kan detta hända men nu funkar det igen men den vill klättra över när man backar hojen vad ska man göra??
bara å spänna kedjan lr

kedjan hoppade nästan av på fram drevet kilade fast sej ordentligt skit skumt nya grejer ju:)
hur kan detta hända men nu funkar det igen men den vill klättra över när man backar hojen vad ska man göra??
bara å spänna kedjan lr

spårar dreven som dom ska? kolla så bakfälgen sitter rätt, kan vara så att distanserna har råkat byta sida med varandra.

kolla så bakfälgen sitter rätt, kan vara så att distanserna har råkat byta sida med varandra.

En klassiker:näsblod
Som tur är så har iaf. Yamaha gjort det så bra att det är olika diameter på distanserna så dem går bara att sätta "rätt":)

någon som ska åka idag??

alla som kör motard e bakiz idag säms sorry blir lera för din del:D

spårar dreven som dom ska? kolla så bakfälgen sitter rätt, kan vara så att distanserna har råkat byta sida med varandra.

ok tack kollade detta igår fälgen satt snet hade spänt den galet med kollade aldrig disstanserna tack för tipset:yoparty

Last edited:
alla som kör motard e bakiz idag säms sorry blir lera för din del:D

ok tack kollade detta igår fälgen satt snet hade spänt den galet med kollade aldrig disstanserna tack för tipset:yoparty

Jo det värkar ju så lg, jag går ut nu och börjar byta fälgar, får se om jag hinner klart med den så jag hinner in till kl 12

Jag är inte heller bakis:yoparty Vädret är ju asgött. Inga fler som vill köra asfalt? Känner inte för att bada i en lerpöl, möjligtvis köra grus :gnissla

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra