Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

inget som drabbar den med regndäck :yoparty
skam den som ger sig. jag åker nu iaf :tuttar

fan asså, ja är världens sämsta matte...:gnissla Ja kommer bli en sån där mamma som glömmer barnen på dagis. Kom precis hem o var redo o åka till borås men det är bara o vända om o åka tebax till trollhättan o hämta hem min hund som ja glömde hos hundvakten... Hundvakten som gav mig nyckeln hem till honom eftersom han just nu bordar ett plan till tyskland... :huvet

Ja som tillomed hade regnhjulen på hojen... :näsblod

fan asså, ja är världens sämsta matte...:gnissla Ja kommer bli en sån där mamma som glömmer barnen på dagis. Kom precis hem o var redo o åka till borås men det är bara o vända om o åka tebax till trollhättan o hämta hem min hund som ja glömde hos hundvakten... Hundvakten som gav mig nyckeln hem till honom eftersom han just nu bordar ett plan till tyskland... :huvet

Ja som tillomed hade regnhjulen på hojen... :näsblod

ja man lärde sig sjukt mycket på blött underlag. upptäckte att det går att köra lika fort på blött underlag med regndäck. så då e frågan vad man gör med slicks på torrt underlag ...:gnissla dock när jag kom till borås så hade regnet passerat. det var blött till en början men sen så torkade det upp bortsett från några pölar.

vilken sjuk uppslutning det var då ... jag kom dit och till min stora förvåning så ... var jag ensam. men det är klart vill man stajla för fjåårtisarna så gör man det när dom är på avenyn. och det är dom bara när det är fint väder :tuttar

jag är på imorrn eller fredag för lite gatåka, om det är fint väder :)

Last edited:
men det är klart vill man stajla för fjåårtisarna så gör man det när dom är på avenyn. och det är dom bara när det är fint väder :tuttar

jag är på imorrn eller fredag för lite gatåka, om det är fint väder :)

takida spelar på götaplatsen kl 19:15-20:20 ida, så där lär det finnas fullt med fjortisar om du vill impa... Ja tänkte ta hojen dit o sen köra en sväng efteråt om nån vill hänga på.

jag tror det blir uppehåll ikväll. såg ut så på nyheterna imorse :)
då ses vi i stan ikväll, 18 eller efter 20:20 ?

Ja kan va på stan 18:30. Kan va svårto mötas på gp med allt stohej kanske, nån annan bra mötesplats?

Jag skulle gärna hängt på. Men luften på burk höll bara ett dygn :(. Men nya däck å slang e beställt, hoppas de är snabba på att leverera.

Jag skulle gärna hängt på. Men luften på burk höll bara ett dygn :(. Men nya däck å slang e beställt, hoppas de är snabba på att leverera.

vart beställde du? Pratade med Thomas på engine hardware förra veckan o han hade däck hemma, ingen leveranstid.

vart beställde du? Pratade med Thomas på engine hardware förra veckan o han hade däck hemma, ingen leveranstid.

Det var LG som beställde och det var ifrån engine hardware. Men tror han beställde det hem till sig så dem borde vaa här ganska snart. Kommer köra med goldspeed bak och slicks fram. Kommer det funka fint tro?

Det var LG som beställde och det var ifrån engine hardware. Men tror han beställde det hem till sig så dem borde vaa här ganska snart. Kommer köra med goldspeed bak och slicks fram. Kommer det funka fint tro?

Varför inte goldspeed fram? Framdäcket är riktigt bra. Bättre än bakdäcket.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti