Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Har hört nått om nå lördagskörningar, vilken tid brukar samlingen vara då? ska ju regna imån på förmiddagen, men eftermiddagen blir ju bra.. Är det nån som har lust ut å åka eller?? Hojta till isånnafall.

Har hört nått om nå lördagskörningar, vilken tid brukar samlingen vara då? ska ju regna imån på förmiddagen, men eftermiddagen blir ju bra.. Är det nån som har lust ut å åka eller?? Hojta till isånnafall.

brukade va samling vid GP runt halv två tiden...

kan ju hoppas vädret e bra så man kan få ut å köra lite :)

ska vi spicka halv 2 id gp lr ring mej keso har ingen data nu 0701-179335

det va tider det!:tummenupp kul som fan hade vi!

Ja,, du, Nano visst va de grymt kul då,,2005 när vi alla körde Motard å övade på slangen å grillade efteråt,,,ja,man saknar ju den tiden...:rolleyes:

Last edited by a moderator:
Tänkte jag skulle höra av mig, vart ju ett tag sen man va ute o snurrade med hojen (2007 senast)

Motorn är urlyft och ska ses över innan portad topp, ventiler, fjädrar, kam m.m åker på. Dock har jag jobbat så jädra mycket det sista halvåret så det har inte vart mkt tid över till annat samt snubben som bygger motorn har gått på semester.
Hursomhelst så hoppas jag få köra lite med er till hösten, skrapa fotpinnar o rita svarta streck ute på Arendal eller någon annanstans. :hej

Ingen som e sugen på bankörning i falkenberg imon?? vi är två jeppar som ska stå upp mot sporthojarna... :tummenupp

åkaaa

E de nån som ska åka idag eller?????

jag vill ut! hellst så fort som möjligt, kan ju ringa mig på 0733-390369

BUS BUS BUS e de som gäller"!!!!:D

Götaplatsen kl 17.30.... Be there!!!

Last edited:
Nu har jag kommigt hem från en veckas fiske i norrland och e sjukt sugen på att köra. Någon som vill ut å köra nu? Eller e alla ute å dricker pilsner?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti