Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Var när o hur........

Hej alla gasglada.....

Det var ett par år sedan jag åkte motard, men har nu införskaffat en KTM 525, yeah !!!

Jag tänkte fixa ett par motard fälgar till den, och i augusti får till baks mitt utlånade körkort blir det motard åka :-)

Vart brukar ni samlas nu förtiden, var brukar ni åka, hur många brukar ni vara, hur långt brukar ni köra utanför göteborg????

Det kanske finns något mer som ni vill berätta?

Jag kommer i augusti !!!! Jippi..... :yoparty

När man äntligen har kommit igång med körningen, hur kommer det sig då att man slutar o sig dig ute på vägarna, doro?:va

Btw, vad säger folket om XR 650;)

Ja du, de kan jag inte svara på. eller igentligen kan jag kanske de. kör inte så speciellt ofta nu då väldigt mycket tid ( menar väldigt mycket tid) går åt till att jobba och sova. men blir så när man skall åka till usa snart:yoparty

Men har inte sett dig heller????? tänkte sett dig så man slipper åka in till gp varje gång man skall ha någon att köra med?:tummenupp :pannkyss

japps, jag ska ut. Men har ju inte ditt nummer.

Nån som kan skicka?

Mark - 0730 36 28 85

Mmm... blev ändrade planer för min del så blev bara en liten tur och sedan jobb igen. men 0730-494472 har jag i alla fall så an du ju lägga de på minnet (telefonens altså:tungan )

Last edited:
skulle va kul att veta om detta hänt någon annan e nog ram lagret som gett sej men 700 mil tycker ju att grejerna ska hålla lite längre lr hur..

och om det hänt er hur löstes det tacksam för svar..

Min har ju gått drygt 650 mil just nu men ar inte märkt något än... men åter ju inte som om de borde vara så normalt. :gnissla

skulle va kul att veta om detta hänt någon annan e nog ram lagret som gett sej men 700 mil tycker ju att grejerna ska hålla lite längre lr hur..

Min har nu gått över 3000-mil,,och den håller fortfarande,,den är tydligen gjord av sten...:D :D

Lisas 450 rasade ramlagrerna på 10-12 timmar i spanien så klaga inte:gnissla

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...