Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

hinner inte till 14, kom på att jag inte har helsyntet i garaget, måste köpa, kanske stöter på er på stan

kåpor är ju det billigaste på hela hojjen, beställ dom från fastbike. fan en kåpa kostar ju lika mycket som ett oljebyte. apropå det. vet ni vart man kan köpa billig olja i mängder ?

men har fastbike olika färger? Vill ha svart tror jag? och ny sadel finns det där med? Någon som vet om var och om man kan köra 650 på ett sånt ställ till dragkroken? och om ja var finns det? Thanks!!!

kåpor är ju det billigaste på hela hojjen, beställ dom från fastbike. fan en kåpa kostar ju lika mycket som ett oljebyte. apropå det. vet ni vart man kan köpa billig olja i mängder ?

Svenssons livs i alvhem, q8 superbike racing för 56 pix litern, troligtvis det billigaste stället i sverige.
Du får ha med egen dunk eller köpa dunk billigt där då det är lösvikt.
Själv kom man hem igår efter en sweet vistelse med 11 hojdagar och ett sårigt arsle.:yoparty

Jag körde till jobbet idag kl 06:00 med motard sulorna Pilot power... :D Top fart 68km/h :yoparty

Grymt!
Jag körde inte till jobbet idag med hoj. Har blivit för bekväm nu när "våren" är på väg.
Med tanke på att jag hade sommardäck, kanske det vore klokare att kört hoj, för där är det ju inte lag på vinterdäck iaf! :tummenupp

Grymt!
Jag körde inte till jobbet idag med hoj. Har blivit för bekväm nu när "våren" är på väg.
Med tanke på att jag hade sommardäck, kanske det vore klokare att kört hoj, för där är det ju inte lag på vinterdäck iaf! :tummenupp

HAHHA jag skulle inte vilja kalla det grymt det var de värsta jag har gjort. Blev dock bara en av åkning.... :D

Men på hem vägen blev det wheelande hela e6'an.... :yoparty

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...