Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

handlar väll egentligen inte om hojjen så mycket utan mer om man kan hantera det man kör tror jag.....

så frågan om du kör bättre för att du byter KI :arsele

Last edited:
handlar väll egentligen inte om hojjen så mycket utan mer om man kan hantera det man kör tror jag.....

så frågan om du kör bättre för att du byter KI :arsele

Vad har körningen med vilken hoj man vill ha???? Bara för att jag vill ha en specifik hoj så tror jag inte att jag blir en bättre förare. :arsele :arsele

Last edited:
Vad har körningen med vilken hoj man vill ha???? Bara för att jag vill ha en specifik hoj så tror jag inte att jag blir en bättre förare. :arsele :arsele

hihihi du som alltid förespråkat ktm jue... nej jag bara jäklas med dig å det vet du gubben.... alla vet vi att husaberg är bäst iaf så :pannkyss

Action? e det en film på G eller va menar du.... *spelar dum*

Last edited:
På tisdag blir det bus körning hela dan från 09:00 till 24:00 :yoparty :yoparty :yoparty

Längtar...... :tuttar :tuttar

haha ok.gör inte som jag å åk fast för fortkörning första turen på nya året bara.livsfarligt att köra förbi surte kyrka på 45:an:D

Jo det stället kör jag alltid lagligt.. dom gömmer ju kamera mannen i kyrkan eller vid dörren... :mad:

Jo det stället kör jag alltid lagligt.. dom gömmer ju kamera mannen i kyrkan eller vid dörren... :mad:

mmm men ibland glömmer man.är bara glad att man inte körde på slangen som vanligt eller ännu fortare.va av med kortet i 2 mån för några år sen.inte roligt

mmm men ibland glömmer man.är bara glad att man inte körde på slangen som vanligt eller ännu fortare.va av med kortet i 2 mån för några år sen.inte roligt

Ne jag har ju varit av med mitt i två månader nu och 4000:- i böter... :näsblod

ja 30 vägar är dom stenhårda på.tror dom tar kortet bara man kör lite för fort.synd att jag ska lämna hojen på service den 5:e hade vart gött ö köra en sväng.

jo men jag kan nog hela veckan så det är bara att pm.a :)

Måste ju träna hela tisdagen.. Nu är man ju så slö när man inte har kört på två månader har ju bara kört lite moppe.. :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph