Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

problemet är att det är parkeringsplatser för varuthus. ikea stänger väl 8? och coop ännu senare? och på sånna ställen e de fullt tills det stänger...:gnissla

om jag inte minns fel så ligger det en stor parkeringsplats nedanför volvo sörred. mot arendalshållet. kanske går att prova där ist.

Har du iof rätt i... men där i det området någonstan (det e ju ganska långt med exportgatan) så borde det ju finnas nått....

Har du iof rätt i... men där i det området någonstan (det e ju ganska långt med exportgatan) så borde det ju finnas nått....

mm det är sant.

kan inte alla kolla runt litegran? jag ska kolla den parkeringen vid volvo sörred imån täntke jag. sitter även med eniro flygfoto och försöker uppdatera mitt minne av bra parkeringsplatser.

mm det är sant.

kan inte alla kolla runt litegran? jag ska kolla den parkeringen vid volvo sörred imån täntke jag. sitter även med eniro flygfoto och försöker uppdatera mitt minne av bra parkeringsplatser.

jepps kan glo lite imorrn... bor typ nära så...

Ambulans var redan där när jag kom.
men enl. vittne så har föraren fått highside och hojen slagit i stenkanten och farit ut vid sidan av parkeringen där det ligger uppriven asfalt.
Brutet nyckelben och skapligt rivsår på sidan + lite till.
pratade med hans tjejkompis som var med.

fan va surt! highsider brukar göra jävulskt ont.
hoppas han repar sig snabbt.

Nån som har tid o hjälpa mig att sätta i motorn i hojen ida? Är grymt sugen på o ge mig ut o åka men sambon jobbar o ja pallar inte o lyfta in motorn själv i ramen. Arbetet borde ta ca 1½ timme.

Åby parkeringen är redan avstängd för mc-trafik

ja inte nog med det så blir grannarna sura när man kör där :D :yoparty :va :arsele

snart borde mögel komma igång med åkat igen... hjälpte han ur med motorn igår så nu står den på bänken i hans garage.... nu ska han bara skuva isär den med....

Last edited:
Hur är det med Jc huset parkering i Mölycke ?

Det står väl nästan tomt nu när allt skall flyttas till Stockholm.

Dessutom finns det ju en del andra industrier bakom.

Man får nog börja med en annan sport :va eftersom,, de börjar ta slut på dom bästa parkeringarna. Golf kanske :va

Nu kilar jag ut & rekar lite runt ringön, tuve & torslanda. Om det är några som ska köra senare, typ mötas vid Gp så slå gärna en pling / messa till 0739-314688.
Nicklas

Olyckan

Vill bara poientera en sak här. att sec åker runt och kör bort er tycker jag är underligt då sec inte längre har avtal med volvo utan att G4s fom 1 juni ( tror jag det är) har tagit över hela beakningen från volvo. därför tycker jag det är udnerligt att sec-bilarna bryr sig om vad som kör på volvos parkering. För övrigt så låter det som min arbetskolega som klotat men har inte lyckats få tag i han då mobilen hans är avstängd. men skall uppdatera er så fort jag får något svar. :confused:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti