Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

hehe bilder ifrån iförrgår när poliesn tykte att jag hadfe dålig skylt å ifrån idag nu har jag åkt på lite helg jobb:huvet ventilfjäder spom gått av

Last edited by a moderator:
hehe bilder ifrån iförrgår när poliesn tykte att jag hadfe dålig skylt å ifrån idag nu har jag åkt på lite helg jobb:huvet ventilfjäder spom gått av

Otur x2. Fast ventilfjädern, det var kanske tur ändå, kolla bara på MrM5 eller vad han heter, hans motor blev ju helt sönderslagen då ventilfjäder gick av och ventilen trilla ner i motorn. Det där är ju aaaningen lindrigare! Tur att Pålisen satsar på riktiga brottslingar! :gnissla

sugit med fjädern Robertsson! inget annat som gick sönder pga den?

Tack för hjälpen me däcket oxå! Blev d nån mer körning? Jag pallade inte... FÖR varmt.. ska nog köpa sånnadär "extra-muskler" som du o Keso har... ser svalt o gott ut!

Kan nog tänka mig lite körning i eftermiddag med glass och glidande. Axeln är fortfarande för dålig för uuiiilande men fort går det att åka ändå...:D

sugit med fjädern Robertsson! inget annat som gick sönder pga den?

Tack för hjälpen me däcket oxå! Blev d nån mer körning? Jag pallade inte... FÖR varmt.. ska nog köpa sånnadär "extra-muskler" som du o Keso har... ser svalt o gott ut!

hehe allt funkar som nytt:yoparty

"extra-muskler" är mkt svalare än skinnställ iaf, fast bästa hade varit att åka runt i shorts å flipflops, fast då kan man inte vurpa så det går fet bort:D

hehe allt funkar som nytt:yoparty

"extra-muskler" är mkt svalare än skinnställ iaf, fast bästa hade varit att åka runt i shorts å flipflops, fast då kan man inte vurpa så det går fet bort:D

va e det för märke på musklerna som du o keso har? Har bara sett dainese men de e ju så dyra!:confused:

va e det för märke på musklerna som du o keso har? Har bara sett dainese men de e ju så dyra!:confused:

Finns massor av fabrikat.
Ufo, alpinestars, Fox mm.

Ufo är ganska klumpig, men har även skydd över nyckelbenen mm.
Priser mellan 1000-2500.

oki! gillade ufo-varianten men den kostade ju pengar! jag som funderar på nya fjädrar i gaffeln med... Dyr hobby!

skall du ha billigt skall du inte köpa alpinstar heller. tror den kostade 2500 om jag inte minns fel. så är typ samma som ufo. men finns varianter runt 1500 spänn med:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT