Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Last edited:
Någon som inte är på Säve och vill åka en sväng?
ring mig isf på 0704-322214.

Nån som blivit av med sin Ktm? såg två suspekta ungar utan hjälm hysteriskt varvande på en för ett par minuter sen nere vid Åkeredsrondellen i frölunda...

Ja har ingen fotpinne......:D :huvet

försvårar ju iofs skrapandet då... men en sån ska väll inte va så svår o bocka till på ett par minuter för ett proffs eller?:va

Ne, nu åker jag mot garaget och sen e jag ute o sladdar lite, kommer nog testa arendals parkeringen. Har med nallen om nån vill göra mig sällskap!
0704- 22 69 35

Ja ska iväg o hämta min hoj i biskopsgården kl 15, sen åker ja väl runt lite varstans en stund innan det börjar regna, om nån vill åka så slå en pling på 0736-841 532.

Ja vill oxå lära mig sladda!

Jupp! Gjorde en riktigt fin highsider(tror jag?) när hornen växt ut för långt.....:huvet låg iaf 4a ett tag:tungan :D

Jag låg bakom dig när du vurpade, det släppte bak och du slapp highsider som tur var. Du snurrade och åkte baklänges ut i gräset. typ. :gnissla :yoparty

Tur att det inte blev allvarligare krascher!

Jaha, i denna tråden har jag tidigare ställt frågan om man skall satsa på motard istället för sporthoj. Det var ju naturligtvis en korkad plats att ställa den frågan på :rolleyes: . Men svaren till trots köpte jag ju en R1´a istället (och den behåller jag trots det jag nu kommer att skriva).

Jag körde KTM idag!!! På en kurvig väg!!!

Så jag har egentligen bara en sak att säga: FY SATAN VAD BALL DET VAR!!! :yoparty :yoparty :yoparty
Hade inte jag haft stora öron hade leendet gått hela vägen runt. Man kan ju vara helt respektlös i sin körning. Bara slå av lite innan kurvan så motorbromsar den ner och sedan bara vrid på och den glider som en dröm hela vägen runt kurvan.
Jag kan bara krypa till korset och säga att jag förstår varför man investerar i en motard. Man borde ha både och om världen vore rättvis.

Kul, kul, kul, kul, kul, kul och kul och så lite kul till och kanske ytterligare lite kul.

Jaha, i denna tråden har jag tidigare ställt frågan om man skall satsa på motard istället för sporthoj. Det var ju naturligtvis en korkad plats att ställa den frågan på :rolleyes: . Men svaren till trots köpte jag ju en R1´a istället (och den behåller jag trots det jag nu kommer att skriva).

Jag körde KTM idag!!! På en kurvig väg!!!

Så jag har egentligen bara en sak att säga: FY SATAN VAD BALL DET VAR!!! :yoparty :yoparty :yoparty
Hade inte jag haft stora öron hade leendet gått hela vägen runt. Man kan ju vara helt respektlös i sin körning. Bara slå av lite innan kurvan så motorbromsar den ner och sedan bara vrid på och den glider som en dröm hela vägen runt kurvan.
Jag kan bara krypa till korset och säga att jag förstår varför man investerar i en motard. Man borde ha både och om världen vore rättvis.

Kul, kul, kul, kul, kul, kul och kul och så lite kul till och kanske ytterligare lite kul.

DET ÄR JU DET JAG SAGT HELA TIDEN!!! NU FÅR DU PROVKÖRA MIN :D :D

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...