Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Vad sägs om lite körning,när det ändå ska bli gött väder imon?? Och sen för dom som blir hungriga avslutar vi med lite (oxjärpar) hos kesokungen:tummenupp

Ingen körning för min del......har ingen hoj..... jävla velpelle, ville ha tillbaka hojen.....:mad: :mad: :mad: :mad:

Så nu ska jag trösta mig med en Aprilia SXV ...........så det så

?? vafan vem ville ha tillbaka den? Förra ägaren? Kan han väl glömma? :va

Nån som vill åka idag? Tänkte antingen åka upp till gråbo o köra i grustaget, eller där mittemot ale ring, mellan järnvägen och älven. Nån som kört där? Har sett att en massa folk kör omkring där.

Ja det var ju dåligt planerat.. :D hehe. Men vad säger dom på superbike om du åker italienskt istället? :tungan

Får du den så snabbt?! Eller menar du vad dom säger när du kommer till jobbet och berättar kanske?
Kan ju alltid locka lite folk till superbike om du parkerar aprilian utanför! :rolleyes:

Du måste oouuila på Älvsborgsbron :7peta

Nja den har bott vid kvilletorget under vintern så....

Men jag kan junte!!!

Inget fränt att gasa upp den på etta på elfsborgsbron, för att rusa motorn i 10 meter och framhjulet 30cm ovan marken.
Då asflabbar nog bilisterna istället :rolleyes:

Får du den så snabbt?! Eller menar du vad dom säger när du kommer till jobbet och berättar kanske?
Kan ju alltid locka lite folk till superbike om du parkerar aprilian utanför! :rolleyes:

Nää får den inte så snabbt...vi får se vad de säger på måndag:D

Ja du, den kommer bling blingas till tusen!!:yoparty

Nån som vill åka idag? Tänkte antingen åka upp till gråbo o köra i grustaget, eller där mittemot ale ring, mellan järnvägen och älven. Nån som kört där? Har sett att en massa folk kör omkring där.

Är det inget regn imorn så testar jag gärna ale.

Ingen körning för min del......har ingen hoj..... jävla velpelle, ville ha tillbaka hojen.....:mad: :mad: :mad: :mad:
F-n va surt!

Last edited:

Jag har kört en del där, tyvärr verkar det som enda mäniskan som bor i närheten har gnäggat så länsman vart där.
Ville dock kört där idag men hade ingen kärra eller bil med drag så det blev inte av.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra