Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

NS skrev:
2629589 Jag kanske kan köra en sväng på söndag förmiddag.har inte fått min axel till crosshjulen än men det sitter mortadhjul på nu.Grusväg en sväng kanske:)

Ska ni köra grus kanske jag hänger med! :) Tid och plats? :banana

Körde en timma grus o asfaltsvägar.Polaren var lita hängig sa han så han ville inta köra.En snäll farbror tog några bilder :)

Får fan köpa mig en crosshjälm nu:mad: .Någon som vet vart man kan inhandla en billig o bra hjälm i gbg.Glasögon o hjälm ca 2000:-.Vilket märke ska man leta efter?

Last edited by a moderator:
NS skrev:
2629904 Körde en timma grus o asfaltsvägar.Polaren var lita hängig sa han så han ville inta köra.En snäll farbror tog några bilder :)

Får fan köpa mig en crosshjälm nu:mad: .Någon som vet vart man kan inhandla en billig o bra hjälm i gbg.Glasögon o hjälm ca 2000:-.Vilket märke ska man leta efter?
tja du behöver ju ine kalla mig farbror än fyller ju inte fören om en vecka

Kanske skiter sig o köra, har lite att fixa med och har väl nyktrat till lagom tills det är mörkt.. :näsblod :mad: :rolleyes:

NS skrev:
2629904 Körde en timma grus o asfaltsvägar.Polaren var lita hängig sa han så han ville inta köra.En snäll farbror tog några bilder :)

titta hos superbike.... de brukar rea ut fjolårets modeller:tummenupp

NS skrev:

de har lite rea på superbike, både hjälmar och goggels.:tummenupp

NS skrev:
2629904 .Någon som vet vart man kan inhandla en billig o bra hjälm i gbg.Glasögon o hjälm ca 2000:-.Vilket märke ska man leta efter?

Jag köpte en sån här i somras!
http://www.duells.se/katalog/bigpicture.asp?dept_id=10663&pf_id=14655

Kan glädja dig med att den nu är sänkt från 1495 till 1195.
Jag har kört en hel del enduro med denna, och är helnöjd!
Tvättbar inredning.
Bare å köp!

Finns på de flesta ställena, t.ex Johans MC.
AGV RC 5 PRO

Skulle faktiskt behöva åka dit men tror inte att jag har ngn tid...

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka