Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dr Predator skrev:2547252var håller hon hus ? När skall ni dit![]()
Dr Predator skrev:2547293vilken tid var det planerat att ni skulle vara där
EvilKing skrev:2548372Jag har ett förslag om att vi här i gbg fixar MIRC så har vi våran egna kanal där alla kan vara inne samtidigt å skriva, skicka å allt möjligt. Pratade med Smack, Bauen, Mofo, Predator, Plåtslagarn och dom är sugna på det. Om mer är sugna så kan vi ju fixa det men då behöver vi ett namn på kanalen.. Kanske gbgmotard eller något liknade. Vore nice tycker jag iaf. Säg till om det är något att ha.
EvilKing skrev:2548372Jag har ett förslag om att vi här i gbg fixar MIRC så har vi våran egna kanal där alla kan vara inne samtidigt å skriva, skicka å allt möjligt. Pratade med Smack, Bauen, Mofo, Predator, Plåtslagarn och dom är sugna på det. Om mer är sugna så kan vi ju fixa det men då behöver vi ett namn på kanalen.. Kanske gbgmotard eller något liknade. Vore nice tycker jag iaf. Säg till om det är något att ha.
doro skrev:2549625Ja, nu får vi snacka vanligt språk..... MIRC?
Men låter som en toppenide![]()
![]()
EvilKing skrev:2550145Hehe detta blir jobbigt känner jag =). Men visst vi kör på men då återkommer jag hur ni ska göra med MIRC lite senare idag. Men vad ska vi heta då, Gbgmotard (s) ? Kom gärna med förslag så fixar vi detta.
Rasorblade skrev:2550913OM jag får tillbaka min hoj i morgon och OM det inte regnar kommer jag att befinna mig på A-Krossen
Ngn som vill hänga på?!![]()
![]()
![]()
EvilKing skrev:2550926Jag hänger på.
Nu har jag skrivit hur man gör med MIRC å skickar det till en och en dom som jag vet vilka ni är. Om ni kan det sedan får ni gärna hjälpa till med alla andra som det krånglar för
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |