Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Rasorblade skrev:
2507962 Jasssååååå?????

Du har la fåfaan suttit på hoj sen dess...

Att du inte har haft en hoj, ja sant, men att du inte har suttit på hoj sen dess aahhaarrghhh :mad: det är fanimai ljug!!! :7peta :D

Förresten, vad kostar försäkringen på en 650 2006?? typ...

Last edited:
Robertzon skrev:
2509752 jag har ett problem nu.... skall flytta till frölunda.

har ingenstans att ställa hojjen,

någon som har plats för min pärla?

Nja... inte i frölunda, men på gråberget finns det ju plats, det har jag sagt till dig!!!

Nu när jag inte har hoj är ju "min" plats ledig!!!

Faan var gött att du flyttar in till stan :tummenupp

nja... det blir nog en sprillans ny 650 snart... Ska till banken imorgon sen blir det nog handpenning på en ny hos fastbike :D

sirSmokealot skrev:
2510109 Nja... inte i frölunda, men på gråberget finns det ju plats, det har jag sagt till dig!!!

Nu när jag inte har hoj är ju "min" plats ledig!!!

Faan var gött att du flyttar in till stan :tummenupp

UNDERBART... då ställer jag den hos dig nu i helgen :tummenupp
:yoparty :yoparty

sen blir det mkt bus i stan!!!!!

Robertzon skrev:
2511094 UNDERBART... då ställer jag den hos dig nu i helgen :tummenupp
:yoparty :yoparty

sen blir det mkt bus i stan!!!!!

Ta med dig mitt lås och verktyg:)

Du kan låna mina lås tills jag köper en ny hoj :)

Det är bara till å ringa så fixar vi det! :tummenupp

Fan va många i den här tråden har blivit soffpotatisar så fort graderna börjar gå neråt... man kan köra trotts att det inte är 20 grader varmt!!!:mad: :mad: :mad: :mad: :argpådato :argpådato :argpådato :argpådato

doro skrev:
2511325 Fan va många i den här tråden har blivit soffpotatisar så fort graderna börjar gå neråt... man kan köra trotts att det inte är 20 grader varmt!!!:mad: :mad: :mad: :mad: :argpådato :argpådato :argpådato :argpådato

ja... jag har ju ingen hoj... klart ingen vill ut och åka om jag inte kan hänga med... :pannkyss

doro skrev:
2511325 Fan va många i den här tråden har blivit soffpotatisar så fort graderna börjar gå neråt... man kan köra trotts att det inte är 20 grader varmt!!!:mad: :mad: :mad: :mad: :argpådato :argpådato :argpådato :argpådato

Hoppas inte du menar mig! Vi rejsade ju lite idag.

Fast vi skulle hörts av innan. Vi borde kunna bättre än 10 minuters bakhjulsåka på Mölndalsvägen. Men klarar typ hållplats till hållplats nu! I like...

Henkepenk skrev:
2511389 Hoppas inte du menar mig! Vi rejsade ju lite idag.

Fast vi skulle hörts av innan. Vi borde kunna bättre än 10 minuters bakhjulsåka på Mölndalsvägen. Men klarar typ hållplats till hållplats nu! I like...

Hehe är det du som gör alla svarta framhjuls-"touchdown"-märken på mölndalsvägen? :tungan

Jag hänger med så fort ekonomin tillåter inköp av bromshandtag och handtagsgummi.. (Ja jag är helt fucking pank) :confused:

wheelie82 skrev:
2511416 Hehe är det du som gör alla svarta framhjuls-"touchdown"-märken på mölndalsvägen? :tungan

Jag hänger med så fort ekonomin tillåter inköp av bromshandtag och handtagsgummi.. (Ja jag är helt fucking pank) :confused:

Kanske det! En vacker dag ska jag köra från Mölndals bro till Korsvägen på slangen. Då är jag nöjd.

Henkepenk skrev:
2511444 Kanske det! En vacker dag ska jag köra från Mölndals bro till Korsvägen på slangen. Då är jag nöjd.

Gäller att ha flyt i rödljusen och vid nya rondellen vid lackarebäck. hehe. Kör jag så långt på akterhjulet med min hoj blir det nog dyrt för reparationskontot...

wheelie82 skrev:
2511483 Gäller att ha flyt i rödljusen och vid nya rondellen vid lackarebäck. hehe. Kör jag så långt på akterhjulet med min hoj blir det nog dyrt för reparationskontot...

Varför det??? :va

doro skrev:

nu när min hoj kommer in till stan så kommer jag vara ute å köra oftare :D...

flyttar in inatt

Robertzon skrev:
2511538 nu när min hoj kommer in till stan så kommer jag vara ute å köra oftare :D...

flyttar in inatt
ska du bo själv nu utan mamma och pappa?:tungan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP