Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Rasorblade skrev:
2488559 Låna mig en kamera så ska vi filma som faan......:yoparty :yoparty

Om vi har intresse för att filma mera under våran kan vi ju dela på en kamera.
Ligger på ca 1600kr med bra kamera o kablar. behövs bara DV kamera att anslut atill. Är vi flera så kostar det inte så mycket.

/ Daniel.

Spidermoto skrev:
2491002 Om vi har intresse för att filma mera under våran kan vi ju dela på en kamera.
Ligger på ca 1600kr med bra kamera o kablar. behövs bara DV kamera att anslut atill. Är vi flera så kostar det inte så mycket.

/ Daniel.

Tror jag hittade för 1100 ngnstans?!

Spidermoto skrev:
2491002 Om vi har intresse för att filma mera under våran kan vi ju dela på en kamera.

/ Daniel.

kan nog tänka mig att vara med å dela.. är ju grymt att ha tillgång till en kamera!:tummenupp

Om man skulle halka in med en 620 nästa säsong... Kan man köra med sina Crosskläder då? Eller är det speciella Motardkläder som måste inhandlas???

Är asfalt hårt, borde la frågan igentligen va!?!:tomten

Jesper Cronelid skrev:
2491067 Om man skulle halka in med en 620 nästa säsong... Kan man köra med sina Crosskläder då? Eller är det speciella Motardkläder som måste inhandlas???

skinställ går alldeles utmärkt :tummenupp

EvilKing skrev:
2489955 Jo peteR1000 vi tankade där vid lilla rondellen och såg dig åka vidare =). Förstod att du drog hem.

Nja, stod på Shell en stund innan jag fattade att jag åkte till fel bensinstation..:hihi

Jesper Cronelid skrev:
2491067 Om man skulle halka in med en 620 nästa säsong... Kan man köra med sina Crosskläder då? Eller är det speciella Motardkläder som måste inhandlas???

Crosskläder funkar väl men det är väl inte så många vad jag har sett som kör i just det. Men så länge du har ordentliga skydd under så borde det inte vara några problems. Skinnställ eller nåt allväder/textil brukar väl vara det vanligaste folk kör i.

Rasorblade skrev:
2491075 nope.....fråga kesokungen, mofomx mfl. :D :D :D

ja, dem är väll ett praktexempel på att man inte dör eller skadar sig alvarligt även utan skinställ.............. så självklart går det att åka med cross-stället!:tummenupp

Robertzon skrev:
2491555 för att kunna gå upp tidigare å grejja iordning alllt:yoparty

Härligt, själv lastade jag precis upp hojen på släpet :) Hoppas VERKLIGEN att regnet kan hålla sig borta från falken fram till 19:30!!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra