Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Robertzon skrev:
2470501 meh det hade ju vart lite lättare att få tag i dig å snakka med dig om du loggar in!!! :mad:

Vafaan, vissa sover på nätterna... :D

Robertzon skrev:
2470359 eller orkar naja oljepluggen å byta ut kylvattnet fixa nya däck å uppsamlingskärl.

Behöver inte ha uppsamlingskärl, men det skulle vara bra om man hade ett... :)

/enligt Leif!

kesokungen skrev:
2469887 ja de va väl de minsta problemet...
mest lite intresserad av vad de kosta, tider osv...

Är du inte sugen på Knutstorp den 7:e Oktober???

http://www.supermotosupermaster.com/home.htm

lilltryne skrev:
2467931 Wiiiii! imorn eftermiddag är jag förmodligen ägare till en fin blågul sötnos! :yoparty

Bilder :7peta

lilltryne skrev:
2468719 Insåg just att jag har en polare som bor i helsingborg 3 mil från banan enligt eniro, kanske ide o hälsa på honom den helgen...:D

+ att man kan köra bägge dagarna om man vill, 400kr för 2 dagar... Första dagen lär man ju få mersmak.

Jag vill osso vara där båda dagarna, men jag har varken egen bil eller släp...

Hur ska du ner dit?? Har bil/Släp?? Om du har plats åker jag gärna med dig, så är jag på båda dagarna. Jag har polare i Hbg osso, så jag kan sova...

Last edited:
sirSmokealot skrev:
Bilder :7peta

Jag vill osso vara där båda dagarna, men jag har varken egen bil eller släp...

Hur ska du ner dit?? Har bil/Släp?? Om du har plats åker jag gärna med dig, så är jag på båda dagarna. Jag har polare i Hbg osso, så jag kan sova...
Jag frågade raceme om min hoj fick plats i hans buss, får den itne det så har jag dragkrok på bilen så då kan vi dela ett släp.

Last edited by a moderator:
lilltryne skrev:
2471973 Jag frågade raceme om min hoj fick plats i hans buss, får den itne det så har jag dragkrok på bilen så då kan vi dela ett släp.

Ser mycket fint ut :tummenupp

När vet du om din hoj får plats i hans buss, kontakta mig direkt så jag vet!! Då kan jag fixa ngt annat.

Grattis till hojen1! :)

TORSDAGSKÖRNING GP KL.17.15
1.NANO

2.
3.
4.
5.
6.

Last edited:
kesokungen skrev:
2472613 Någon som vill åka lite imorn (ons) om vädret e bra???
Jag vill åka! Men jag måste byta hjul på hojen först. Jag saknar nån distans till bromsoket för att få det o funka med motardhjulen. Nån som vet vart man får tag i en sån distans? Nån som vet vad det är för en distans jag talar om?

Är till en husa 450 fe -05 för övrigt...

sirSmokealot skrev:
2472030 Ser mycket fint ut :tummenupp

När vet du om din hoj får plats i hans buss, kontakta mig direkt så jag vet!! Då kan jag fixa ngt annat.

Grattis till hojen1! :)
Fick inte plats i hans buss så det får bli släpkärra. Jag har dock inte fått tag på min polare än, så jag kan inte säga till 100% att vi åker, men ja säger till när ja fått tag på honom.

Last edited:
lilltryne skrev:
2472680 Jag vill åka! Men jag måste byta hjul på hojen först. Jag saknar nån distans till bromsoket för att få det o funka med motardhjulen. Nån som vet vart man får tag i en sån distans? Nån som vet vad det är för en distans jag talar om?

har tyvärr inte en susning va de e för distans, men de e ju bara kvista in te nån cm handlare/verkstad så kan dom kolla upp de, är nog ingen märkvärdigare så.

lilltryne skrev:
2472680

Fick inte plats i hans buss så det får bli släpkärra. Jag har dock inte fått tag på min polare än, så jag kan inte säga till 100% att vi åker, men ja säger till när ja fått tag på honom.

Det låter bra!! Hoppas att du får tag på honom/henne, sen åker vi som fan! :tummenupp

Var bor han?

Plåtslagarn skrev:
2472587 Hallå!!!! Ni ska ta kort 17.30 på torsdag, glöm inte de.........:tungan

Ähhhh, det glömde inte jag i alla fall :rolleyes: :näsblod :rodnar :D

Robertzon skrev:
2473002 vart nånstans är kort tagningen då?

GP, väl... :va

kesokungen skrev:
2472613 Någon som vill åka lite imorn (ons) om vädret e bra???

Om jag lyckas få på mitt bakeker så är jag på!!!

GP vid 17.00 / 17.15 ?

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP